How i meet my BF - part 18

nästa mogron jag jag upp tidigt för jag var så spänd. Att träffa mamma o pappa och min bror igen har jag verkligen läängtat efter. Klockan sju väkta jag Justin för ha behövde gå. 
- Justin, vakna! Vi ska hämta mina föräldrar! :D
- Ja okej, ska jag skynda mig? :)
- du har ungefär en timme på dig xd
- Jag sover i en halvtmme till då 
- Okej

30 min senare

- Justin! jag hat gjort frukost! 
- ja jag kommer, tror du jag måste "flytta ut" nu när dina föräldrar kommer hem.
- Nej, men du ska ju ändå flytta snart.
- mm..
- ska du med?
- vet inte, jag tänkte prata med mamma o pappa om det.
- okej, säg till när du har funderat klart, okej :)
- Jag ska :)

Justin pussade mig i pannan och gick in på toaletten och borstade tänderna

10 min senare.

- Är du klar?
- Ja, ska vi köra nu?
- ja

vi hoppade in i Justins Range rover och körde till flygplatsen,
Jag sprang ut ur bilen när vi var framme.

- Vänta på mig! skrek Justin till mig.
- Kom då, skynda dig! :D
vi gick in till flyplatsen och där stod de mina föräldrar!
jag var så glad över att se de jag sprang fram till de och gav alla en bamsekram!
- hej min lilla flicka! sa mamma till mig.
- Hej Mamma! Emm mamma & pappa och broder, detta är Justin.
- Hej, trevligt att träffas. :)
- Hej Justin!

det hälsade på varandra och sedan åkte vi hem. Justin skjutsade hem hela min familj. 

*när vi kom hem*

- Tack för skjutsen Justin, och tack för du har tagit hand om min lilla flicka :) sa mamma till Jusitn.
- det var så lite så. :)
- Gabbi! skrek Justin på mig.
- Ja, ?
- Kom lite.
Vi stannade kvar vid bilen medans alla andra gick in.
- Jag ska nog köra till Atlanta idag.
- Okej.. Varför?
- jag vill hem dit :p
- Okej, jag behöver väl inte följa med nu.
- Nej nej absolut inte, dina föräldrar har precis kommit hem.
- Kan du inte stanna en natt till? :)
- jo deet kan jag väl xd men jag ska bara köra till en kompis, okej? :)
- Ja, okej hejdå! sa jag och pussade Justin
- Hejdå.
Justin tog hans bil och körde iväg. Medans jag gick in till mamma & pappa.
- Ohh vad har du gjort här? frågade mamma
- Jag vaknade tidigt och hade inget att göra. Justin sov så :p
- Haha okej. Sover han här inatt?
- Ja, sen imorgon kör han till atlanta.
- Okej ska du med då?
- nej tror inte det.
- varför inte?
- jag vet inte. känner bara inte för att åka dit.
- Men har du träffat alla hans manger o mamma och pappa och syskon och sånt?
- Ja! jag har vatt i canada när ni har vatt borta! :D Men har inte träffat Scooter.
- Nej just de! häng med då! :)
- okej då! :p men du mamma. Han ska typ flytta tillbaka dit och nästan bara bo där o i canada.
- Men här då?
- han undarde om jag ville hänga med dit till höst. Men jag vill se hur jag känner för det efter hans turné. 
- När ska han på turné? o.O
- Snart, ungefär en & halv vecka till dess.
- Men självklart att du ska åka med han till atlanta då!
- Men jag ska med han.
- VA?!
min mamma verkade chockad över mitt beslut men det var vad jag verkligen ville, en månda utan Justin skulle inte kunna gå,
- men jaha.
- så om jag hänger med han nu, så träffas vi inte förrens om nästan sex veckor, IGEN 
- Men gör vad du vill, jag hoppas u åker med han!
- jaha! varför det?
- För att du är jätte lycklig med han, ingen annan kan göra dig så lycklig.
- Jag blev så glad över det mamma sa och bestämde mig för att åka.

Justin kom hem vid åtta tiden och jag sa hur jag ville göra, han blev jätte glad av det jag sa till han.
Vi la oss tidigt, för vi skulle upp halv sex och köra till atlanta. Jag hade inte börjat packa eller ingeting! xd

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0