How i meet my BF - part 19

lockan halv sex gick vi upp. Jag började packa direkt, och taggade Atlanta! :D
Jag var nervös över att träffa Usher face to face, Scooter med :s
Men klockan kvart över sex satte jag och Justin mig i bilen och körde till Atlanta. Vi spelade hög musik, sjöng med i låtarna, gissade låten och hade det jättekul!
Jag sommnade tillslut och orkade inte vara uppe mera. klockan 12 på dagen var vi framme.
- Gabbi! vi är framme, sa Justin försiktigt.
Jag gäspade och klev ut ur bilen. Där stod alla och väntade på oss.
jag presenterade mig för de jag itne hade träffat och älsade på de. Vi gick in i Justins lägenhet
- WOW! FET LÄGENHET!!
- HAHAHHAHAHAH xd
- den är ju det ;o
- du me.
- vad sa du?
- hahhaha nej jag bara skojja.
- vad sa du för ngt ? xd
- inget, det var inget
- säkert? ;)
- jopp.
- Okej. Vad ska vi göra ikväll?
- Ikväll så lagar mamma mat till oss. Och om du vill så kan vi shoppa och sånt nu:)
- Nej jag pallar inte det o.O xd kan vi typ inte bara "chilla" idag :)?
- om du vill det så är det klart att vi ska göra det :)- eller vi du göra något annat isället? 
- Nej det är lungt, jag vill göra det du vill göra :D
Jag log och gick fram och pussade han på munnen. 

Vi la oss i Justins säng och mysde tillslut så somnade jag. 
Jag somnade me huvudet på Justins bröst & Justin låg och pillade mig i håret. Han låg vaken hela tiden medans jag sov för han tyckte jagvar såå vacker när jag sov. 

Efter en timme så låg Justin kvar och tittade på mej när jag sov och pillde mig i håret, jag vaknade och det första jag såg närjag vaknade var Justins ögon. Vackra, bruna och fina.

- Du är riktigt vacker när du sover! sa Justin till mej när jag vaknade.
- hihi, du är alltid vacker. :)

Jag gick upp från sängen och gick och hämtade min mobil.

TRE NYA MEDDELANDE
*Erika*
" Jag saknar dej jätte mycket, förlåt mej snälla för det jag har gjort mot dig!"
*Erika*
"Vi kan låssas som om det inte hänt."
*Cody*
" förlåt jag har verkligen inte visat mina känslor för dig på rätt sätt. Jag skulle göra vadsomhelst för att vara din favotit kille i världen, jag vet att jag skulle vara den bästa killen du haft."

Jag svarade bara Cody
"Seriöst, du har verkligen inte visat på rätt sätt. Jag skulle aldrig kunna se dej som min pojkvän. Jag har redan den bästa i världen, och är över tygad om att det inte finns någon bättre!"

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0