How i meet my BF - part 20

Jag sket i att svara Erika ..
Jag gick tillbaka till rummet.

- Vad är det? frågade Justin mig.
- Nej det var inget..
- Jo något var det ju, jag ser det på dig att något hänt.

*SMS*
jag fick ett svar från Cody

*Cody*
"du har ju inte vatt med mig, du tyckte om mig första gången vi träffades."

Jag svarade Cody
"Jag vill inte ha en kille som säger förlåt och sviker som ett löpandeband -.-' "

- Vem är det du skriver med ? frågade Justin.
- Det är bara Cody.
-bara?
- ja vaddå?
-nej inget, vad skriver han då?
- läs du. sa jag till Justin lite argt, 

-varför är du så arg? o.O
- ammen ska jag aldrig få ha ett litet privatliv för dig? 
- du jag har häller inget privat liv.
- då behöver du inte ta mitt! skrek jag till Justin, och guck ut från rummet .
Ut från huset. Jag gick och tog en titt på stan sen ringde Justin mig. men jag klicckade han, tillslut vid nio på kvällen gick jag tillbaka.

- Varför svarade du inte mig när jag ringde?
- Jag hade kul och säga...
- Men Gabbi,!
- Ja?
- Jag är ledsen jag ska försöka tänka på det. Är det okej? sa Justin och bet sig i läppen.
- Ja det är det :)

Justin gick fram och kramade mig och sa förlåt igen.
- Det gör inget jag tror jag överreagerade med lite.. :p
Justin kysste mig på mina läppar och sedan gick vi och la oss.
Vi var trötta efter en lååång dag och lååång bilresa xd
- Godnatt Justin! ;*
- Godnatt och sov gott :)
- du med! :)
Jag vaknade vi åtta av skrikande fans utanför huset de skrek 
"Justin is home Justin is home" hela tiden, om och om igen.
Justin sov, han vaknade inte av det så jag gick upp och gjorde frukost. Jag tog flingor och satte mig vid tv:n.

- Omg jag är nästan på tv!

På nyheterna så visa de fansen utanför Justins hus. 
*Här står jag utanför Justin Biebers hus och här är jag inte ensam. Utanför Justins hus så är det över 100 st. *

-whot!? jag blev förvånad och var tvungen att gå och kolla i ett förnster.
Där var plakat och skrikande tjejer. 
Jag gick tillbaka till tv:n och kollade, och woops nu stog Justin på balkången.
Jag gick till sovrummet för att kolla på Justin. Men jag gick inte ut.
- Justin vad gör du? :p
- Hälsar på mina fans :)
- Gör ett sånt hjärta som du gjorde någonstans ngn gång :)
Justin höll upp armarna och gjorde ett hjärta med händerna.
Alla började skrika extra mycket när han gjorde det. Jag gick ut i köket och kollade i fönstret igen, jag hittade ett jättestort plakat med jätte mycket text och beslöt mig för att läsa de 
*Justin, varför är du ihop med den bitchen? Seriöst, hon utnyttjar bara dej för du är värd en mycket bättre tjej än hon. Hon har ju vatt otrogen mot dig. Jag tror inte att hon svimmade&skadade sig och allt sånt, jag tror bara det var en ursäkt för att fansen inte skulle hålla på med hon. Men så lätt kommer hon inte undan.Hon är ful skabbig trög dum i huvudet och absolut inte den rätta till dig!!!!!!!!!!
FUCK YOU BITCH!!*

Jag blev helt förstörd att läsa den texten så jag bröt ihop. Justin hörde det tyvärr det och gick in till mig. 
- Vad är det Gabbi?
- Nej inget :'(
- Jo men vad är det, något mst det ju va eftersom att du gråter....
- Kolla på det plakatet med mycket text, läs text och du förstår precis allt jag. Hoppas jag...

¤Justin läser¤

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0