How i meet my BF - part 21

- oj . . . 
jag satt helt ner bruten på golvet. De kanske hade rätt . Kanske så var jag inte rätt för Justin. 
- Justin kom här lite, 
- jag kommer, en sekund.
*justin kommer*
- Jag har tänkt på vad det stod på det plakatet och hon kanske har rätt, jag är kanske inte rätt för dig.
- Varför säger du så?
- Justin, allt detta skit som kommer till mig har verkligen brytit mig. Du förstår inte, jag vågar inte logga in på min e-mail för jag kan inte läsa det som står där. Jag älskar verkligen de som Stöttar mig och är ditt fan, men jag vet inte om jag pallar mera hat . . .
- gör du slut med mig för allt hat?
- nej säg inte så!
- men vad gör du då?
- jag vet inte men jag vet att jag inte är lycklig som det är nu .
- gör inte jag dig lycklig ?
- Jo! mest av allt !
- men vad är felet?
- dina fans!
när jag sa det till han ångrade jag det dirrekt! Justin blev skit arg på mig, jag visste om att alla Justins fans betydde riktigt mycket för han! halva hans hjärta var Bielibernas del.
- nej jag mena inte så! Justin förlåt!
Justin gick där ifrån dirrekt. Han kunde inte fatta att jag verkligen sa det. 
Jag satt kvar på golvet medans jag loggade in på twitter. Jag såg att Justin precis hade gjort en ny tweet.

*Justinbieber*

"Snälla sluta hata! ni förstår inte hur mycket det krossar mig och personen och mitt liv. Vill ni inte se mig lycklig? om ni vill det, håll era tankar för er själv och säg det inte till personen"

Jag gick dirrekt till Justins rum och satt mig i hans knä vid datan och kysste han på munnen vilket mer gick över till "hångel". När vi var klara med det sa jag "förlåt Justin! jag ångrar verkligen att jag sa så!"
- det är okej nu . . .
jag kunde inte fatta att för fem min sen var jag nära och förlora det dybaraste jag hade! Jag skulle aldrig hitta någon bättre.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0