How i meet my BF - part 22

- Nu måste vi packa till min Turné ;) sa Justin Till mig
- När ska vi åka hemmifrån?
- tre dagar och jag måste börja packa!
- ja det känner jag med att du måste :P, ska jag hjälpa dig ?
- Ja tack :)

Jag hjälpte Justin att packa och vi låsades som om ingeting hade hänt men jag lände spänningen mellan oss ibland. 

- Gabbi
- Jupp
- Lova mig att du aldrig dumpar mig för att mina bielibers inte är de snällaste mot dig.
- Jag är ny med det hära, men jag ska försöka vönja mig med det. Men det är riktigt svårt.
- Det är svårt för mig med, kan vi inte bara strunta i hon som skrev det och sen ta väck spänningen mellan oss? :)
- Jo det kan vi!
- Ge mig en kram! :D

Jag gick och satte mig i Justins knä och kramade om han så hårt jag kunde, han kysste mig sedan på munnen.

- Du fröesten! Vi ska gå på röda mattan ikväll!
- ska jag?!
-ja :)
- Men jag har inga kläder till det! o.O
- Kom vi går ut och schoppar! :D

Allting hade blivit som ibörjan när vi träffades igen, jag var den lyckligaste på jorden igen. Världens lyckligaste! :D

Jag och Justin gick ut och schoppade och för första gången var vi ute med Kenny med :D
Han behövdes verkligen! 

Vi ick ut och in i nästan varenada afärr. 
Tillslut hittade jag en jättevacker klänning som bara var min!
- Vill du ha den? :) frågade Justin
- Ja, men den är lite för dyr. Jag har inte råd :|
- Men jag har . Jag betalar.
- Men då måste jag betala igen dig sen . . .
- Nej? jag vill köpa denna till dig så ge mig klänningen och så går vi till kassan.
- Men du får pengar sen.
- Men ahh, nej jag vill inte ha pengar av dig! Jag köper denna till dig punkt och slut.

Jag sparng fram och kramade Justin, 
- JUSTIN JAG ÄLSKAR DIG! :D jag kysste han och sedan gick vi till kassan.

Nixade jag mig dirrekt, jag hade lockat håret och sminkat mig ch så hade jag en alldels underbar ny klänning, det var premiär för mi attt gå på röda mattan.
Jag älskade Justin mera och Mera för varje dag ! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0