How i meet my BF - part 23

Nu var jag och justin färdiga vi skulle vännta på kenny,usher och så klart Pattie

* Justins mobill ringer *

- yo justin det är jag Usher

- tjaa usher! ;)

- Vi kan tyvär inte komma för att hämmta dig och Gabriella så ni får åka med din bill om det går bra?

- jaa då det är lung! men ses vi där eller?

- Ja klart vi kommer bara litte senare

- okeej då men vi ses snart hej då.

- bye bye! ;)

* samtalet avslutas*
- Gabriella Vi åker med min bil isället usher och dom andra kommer sen!

- Jasså okeej jag kommer ska bara snabbt på toa

- haha okeej :P

Så nu var jag klar när jag kom till till hallen så såg justin från tå till huvud på mig, xd

- Justin vad är det? :/

- Gassh vad snygg du är! kan man vara snyggare?

- hihi tack ! :D och så klart man kan vara snyggare du är jo de ;)

- Nej du är snyggare än mig!! sa justin
och började gå in i bilen

- nej justin du är snyggare än mig sa jag och följde justin in till bilen

jag och justin hålde på att små bråka på skoj hella väggen om vem som var snyggast och så klart van jag!

- men ohh okeej du vinner! ;( sa justin

- haha aww sötnoss :*

- okej framme! 

- omg jag är för närvöss justin...

- var inte de gumman jag kan ge dig en litten puss innan vi går ut så kommer det kännas bra igen!

- haha du säger så bara för att du vill ha en men du kan alltid få en när du vill, svarade jag och gav han en lång kyss! :*

- okeej upp och hoppa nu älskling sa justin

Nu var vi på röda mattan med 9000 papparazziz kändes det som!

- Gabriella och Justin kan vi få ta en foto på er tsm?! roppade en av papparazizen

- Justin hör du dom vill att vi ska ta foton tsm

- ja jag hör men vill du värkligen det för du vet väll att det finns många Beliebers som inte kommer tycka om det`?

- Jag måste väll vänja mig vid det hihi så ja vi kan göra det om du vill ? :)

- haha okeej och klart jag vill ;)

Jag och justin tåg många bilder tillsammans och så klart så fanns det bilder på oss när vi kysstes...

- Så Gabriella nu är vi klara!
- Wow redan? jag vill göra det om!!
- hahah sa jo att det är roligt! ;)
- och du hade rätt! :D
Nu så fick jag syn på cody simpson och han var på vägg till mig och justin?! ;O

- Yo justin!! sa cody till justin
- tjaa Cody hur är läget? 
- bra bra du jag undra om du vill komma på en fest ?
- jaa det skulle jo vara roligt men jag kommer bara om min älskade älskling Gabriella kommer sa justin och gjorde värdens sötaste smile åt mig!

- haha guligt par sa cody och ja klart får hon också komma! ;)

- haha tack men när börjar festen och var?
- Den börjar redan efter röda mattan och allt detta..
- okej men vi kommer! :D

omg tänkte jag för mig själv jag ska gå på en fest som är cody simpsons fest och nu står jag brevid han omg jag är jo en av hans största fans! gassh 

- ehmm ursäkta att jag stör men kan jag få en aoutugraf cody?, sa jag välldigt blygt

- Hahah visst kan du sa han och gav mig ett...
* justins presektiv *
jag visste jo att Gebriella var ett Cody simpson fans men jag var jo ganske avunsjuk när hon frågade om hon fick ett aoutugraf av han men jaja...
* justin mobill ringer*

- Tjaa Justin jag och dom andra kommer vid ingången vart är du och gabriella?

- shoo usher, ja okej men jag och gabriella är typ nära ingången men vi måste tyvär sticka nu men vi ses nån annan gång

- ahaa okej vart ska ni då?? :/

- Vi ska bara gå på en fest :D

- okej men inget dumt nu justin!?

- nej nej jag lovar

- bra men hej då vi hörst snart 

- ja klart vi gör , svarade jag 
* samtalet Avslutades*

jasså Gabriella och Cody snackar fortfarande? :/ 

- Du Gabriella vi går nu

- okej då jag kommer svarade Gabriella

- Yo justin kom ihåg kl 10 ;)

- haha glömmer inte det men vi ses snart då hej då ! =)

- bye bye Justin och Gabriella svarade Cody

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0