How i meet my BF - part 24

- Så Gabriella vad ska vi göra tills kl blir 10 ? klockan är jo bara halv 9 nu ..

- Jag är välldigt hungrig kan vi inte gå och äta någonstans?

- haha okej då och det finns en nära resturang här så vi kör ditt :)

- Okeej då ;*

*Gabriellas persektiv*
Omg.. kan fortfarande inte fatta jag har träffat cody simpson!! gassh han var jo ass snygg men nej så får jag inte tänka jag har jo redan värdens snyggaste kille...

- Hallå Gebriella hörde du vi är framme! 

- jaha oj sorry.. svarade jag justin och hoppade ut ur bilen..

* inne i resturangen*

- Gumman vad ska du ha?

- ehm jag tror jag tar en pizza :D

- haha Ska vi dela den elr vill du äta upp hella själv?

- Vi kan väll dela på den är inte så jätte hungrig iallfall xd ♥

- Jasså okej, Du kan gå och sitta så länge så beställer jag :)

- Okayy svarde jag och gav han snabbt en litten puss på kinden ;*

När jag gick för att sätta mig ner vid ingången fick jag syn på Cody IGEN?! ;O vad gör han här tänkte jag för mig själv? :/

- Ohh heejsaan Gabriella!, sa cody

- Hej hej Cody! vad gör du här? :/

- haha jag hämmtar alla pizzorna som jag har beställt här till festen ;)

- jahaa okej :)

- Får jag sätta mig här för att pizzorna är inte klara än frågade han mig och pekade brevid en stol brevid mig

- ehmm aa visst svarade jag :) 

- Fresten vart är justin ?? :/ frågade han mig

- hahah han är och beställer mat åt mig och han :)

* Justins persektiv *

Vad fan gör Cody här och sitter brevid mig tjej och snackar med henne med ett flörtigt sätt ? ;O
hon är min inte hans det är någ bäst att jag går ditt nu...

- ehm ursäkta mig men jag går ditt och sätter mig så länge om det går bra? :)

- jaa då det går bra vi kommer ditt med dom när dom är klara svarade tjejen som var i kassan :D

- Tack så mycket :) svarade jag

Nu när jag var på väg till dom så hörde jag att Gabriella skrattade och att Cody tittade på hennes bröst ? ;O ( hahaha ) hallå hon är faktis inte singel... -.-

- Så vad skrattar ni åt då ? frågade jag dom

- haha nej inget cody kiklar (stavning?) min bara litte hihhi svarade Gabriella 

- Gabriella jag måste få snacka med dig litte kom sa jag till Gabriella

- jaa okej vännta sa hon och reste sig upp 

jag tåg bort henne litte ifrån Cody så att han inte hörde oss..

- ja vad är det Justin? är det nått som har hänt? frågade Gabriella mig

- Asså märker du inget?! han håller på att titta på dina bröst och flörtar med dig framför mina ögon! ;/

- Vad snackar du om justin?! du vet själv att jag är ett fans till han och jag håller inte alls på så här när du träffar dinna fans och snackar med dom!! 

- Men jag tittar inte på deras bröst framför dig och inte ens gör det nån gång!!

- Justin jag orkar inte bråka nu och du vet att jag älskar dig otroligt mycket och vill inte lämmna dig jag är bara ett littet fan till han du måste förstår det..

- Nej jag vill inte heller bråka men jag var tvungen att säga det till dig för att när jag ståg vid kassan så såg jag att han hålde på att flörta med dig och massa annat och jag älskar dig otroligt mycket också och vill inte heller lämmna dig... svarade jag

- Aww sötnoss du var någ bara litte avunsjuk hihi men kom ihåg jag är bara ett fan till han och i just love you baby! svarade hon

- Nej jag var inte avunsjuk utan vilde bara säga det så att inte händer nått i mellan oss svarade jag henne och med menningen gav jag henne en kyss på munen för att jag såg att Cody tittade på oss ;*

- Justin pizzorna är klara hörde man tjejen som var i kassan

- jaa vi kommer svarade jag henne och gick till henne och tåg pizzorna sen så gick vi till Cody igen

* Gabriells persektiv *

Justin värkade faktis vara litte avunsjuk men jag är jo bara ett fans till han men men...

- Yo justin whazuup?! hörde man Cody säga till Justin

- yooo Cody! inte så mycket ska bara äta sen måste jag och Gabriella åka till din fest! ;)

- hahah jaa juste jag tror jag måste gå nu för alla gäster kommer jo snart vi ses snart !

- ja klart vi gör ses! svarde justin han 

- Hej då cody ropade jag 

- hej då Sweetie ropade cody till mig och gick ut till sin bil

- Justin kommer vi åka till hans fest iallfall? frågade jag justin

- jaa jag tror jo det jag har jo sakt att vi ska komma..

- okej :)

- så ät upp nu sötnoss så vi inte kommer försent sa justin till mig

- haha okej idiot 

- vaaa ?? :OO

- HAHAHAH skoja bara älskling!! sa jag och gav han en litten snabb kyss ;*

- ohh gud vad du skrämde mig haha

- hahah

Nu var vi färdiga och var på väg till Cody's fest...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0