How i meet my BF - part 25

‎* Justins persektiv *

Snart var vi framma vid Cody's hus och jag fick tanken på att cody komemr kanske göra nått...

- Justin hallå hör du mig? frågade Gabriella mig och viftade handen mott min huvud..

- ahh förlåt tänkte bara på en sak..

- jasså på vad då?

- ehm asså tänk Cody gör nått man vet alldrig vad han kommer göra..

- Justin tänk inte på det nu vi ska ha fest och dansa! svarade Gabriella mig.

- Ja du har rätt men men..

Nu var vi framma vid ingången vid Cody's hus man hörde hur musiken var igång med hög volym!

- JUSTIN SKA VI GÅ IN ELLER? hörde man Gabriella skrika för att det var så hög volym

- haha JA DET KAN VI GÖRA svarade elelr skrek jag tillbaka och gick in med Gabriella

- Yooooo Justin!!! hörde man Sean kingston säga

- Yooo Sean whazzuup? :D

- Nothing much! 

* Gebriellas persektiv*
När vi kom in i huset fick jag höra Sean Kingston! :) jag hade jo träffat han en gång innnan men det var jo ganske länge sen och han var ass snäll :)

- heeejsan Gabriella är du också här med justin? frågade Sean

-heej heej och japp det är jag! :)

- gud vad rolig, men ska inte ni dansa litte? ;) frågade sean mig och justin

- Ehmm nej jag tror jag ska ta en drink ni kan gå och dansa om ni vill svarade jag 

- är det säker Gabriella ? frågade justin mig

- haha jadå gå och dansa jag ska bara ta en litten drink svarade jag han :)

- okej men inte för mycket nu älskling? sa han och gav min en puss på kinden ;* 

- nej då sa jag och gick till baren 
jag hade änu inte sätt Cody men han var någ här någonstanas 

- vad vill du ha? frågade mannen som va i baren 

- jag tar en vodka :) svarade jag honom 

- okej svarade han 

jag satta mig ner och tittade på när folk danasde och snart fick jag syn på Justin som gjorde teach me how to do dougie (stavning?) han vara bara ass snygg jag vilde bara gå till han och kyssa han när jag såg på hur han dansade men när jag var på väg för att gå till justin så var det nån som tåg tag i min arm och det var Cody! :) f

- HEEEEEJ GABRIELLAA!! skrek cody! 

- Hej cody! 

- vill du ha en drink frågade han mig 

- ehmm jag har preics tagit en men visst kan jag ta en till :) svarade jag honom

jag och cody satt nu vid baren och prattade massor och jag märkte inte ens att jag drak mer än 8 glass vodka ( hahah xd ) 

- Gabriella vet du nått frågade cody mig plöstligt

- ehm vadå??

- du är ass snygg ;) svarade han mig med en flörtigt sätt

- aww tack så mycket och du med 

- du kom så ska jag vissa dig nått sa cody 

- haha okej ;)
jag följde bara efter han och plöstligt var vi i hans rum tror jag?

- ehmm Cody är detta ditt rum?

- haha jaa det är det 

- och vad gör vi här?

- tänkte på att vi kunde mysa litte för oss själva sa han och dråg mig in till han och kände litte på min rumpa ( HAHAHA litte snuskigt i know)

- Cody vad håller du på mig?!??!?!

- Vadåå?? är det nått fel?!

- jaaa det är det! tänk justin ser oss!!

- men vi kan hålla detta för oss själva..

- hihih visst men jag vill inte att nån ska få reda på detta då ( Gabriella har driktigt mycket så hon är full)

- nej då söttnoss sa svarade cody mig och gav mig en lååååång kyss på munen som blev till * hångel*

* Justins persektiv* 
sisst jag såg Gabriella var vid baren men nu är hon inte där?! ;O jag tycker någ att det är bäst att jag går och leter efter henne man vet alldrig vad som har hänt med henne

jag hade letat efter henne men inte hittat henne fast jag hade letat över hella rumet förutom cody's jag började gå till cody's rum och precis vid dörren hörde jag små skratt.. när jag öppnade dörren utan att knacka så såg jag Cody och Gabriella * hångla* ??!! :( hur fan kunde hon göra så!?! jag sprang direkt ut...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0