How i meet my BF - part 26

Nu Sprang jag bara ut från huset och sprang och sprang jag visste inte ens var jag var! men nu såg jag en litten bänk vid skogen så jag gick ditt och satta mig och börja gråta, jag tårkade bort tårarna men det kom bara fler och fler. Nu hörde jag någon som kom bak ifrån...

* Gabreillas persektiv*
OMG! vad fan håller jag på med!! :O sitter här och hånglar med nån annan när jag redan har värdens bästa pojkvän!! :O

- CODY DET VAR DU SOM JORDE MIG FULL OCH TITTA VAD SOM HAR HÄNT ?!??!

- Vadå mitt fel? frågade cody mig

- JA DET VAR DITT FEL DU GJORDE SÅ ATT JAG BLEV FULL OCH BÖRJA HÅNGLA MED DIG OCH NU HAR JUSTIN SETT DET! FAN CODY TA DIG! svarade ja honom och sprang ut för att lete efter justin.

Jag hade letat över allt! men inte hittat han nu började jag också få tårar i ögonen.. 

Nu såg jag en litten par med en skog brevid och på en litten bänk satt en kille jag ditt för att titta om det var justin och ja det var det.

* Justins perektiv*
Och det var värdens finaste tjej på denna jorden jaa Gabriella då

- Justin jag är så ledsen jag var full och det är cody's fel jag lovar dig jag skulle alldrig göra så! sa hon med gråt i hallsen

- Och hur fan kan jag tro på de du säger nu då?!

- Justin du måste tro mig jag älskar dig över allt annat på denna jorden! jag gör precis allt för att bevisa de snälla förlåt mig sa hon och satta sig brevid mig med tårar i ögonen

Nu visste jag inte vad jag skulle göra så jag bara kysste henne jag älskade också henne mer än nån annan på denna jorden och de skulle jag alltid göra vad än som hände mellan oss..

- Jag älskar dig också mer än nån annan på denna jorden svarade jag henne efter kyssen :-*

- Så du förlåter mig? :D

- ja jag antar det 

- aww tack! men kom justin jag ska bara göra en sak innan vi åker hem igen sa Gabriella och tåg tag i min hand

- Okej? svarade jag henne 

Nu var vi vid Codys hus igen? va fan gjorde vi här? :/ 

- Gabriella vad gör vi här?..

- det ska du se sa hon..

-okeej...?

*Gabriellas perektiv*
Jag hade tänkt göra Cody en sak och jag bryr mig inte alls om jag försör festen för han nu

vi var vid hans hus och gick in justin undrade säkert vad vi gjorde där nu såg jag Cody brevid många tjejer vid sig jaa nu ska han värkligen få
jag gick fram till han med justin och gav cody en stor lavet (stavning?) jag bryde mig värkligen inte om att alla tittade på mig nu spotade jag cody på aniktet och ALLA tittade förvånat på mig 

* Justins persektiv*

Kan inte fatta att Gabriella gjorde så precis när ALLa var där! :O

- Thats my girl! sa jag 

- And thats my friend!! sa Sean 

- hahah sa Gabriella och gick iväg men innan så spota hon cody igen!

* cody's Perektiv*

Va fan?! ;O nä nu ska hon få se! 

- Din jävla hora skrek jag till Gabriella när hon var på väg att gå hem med sin fulla idiotiska pojkvän!

- Vad fan sa du till min Flickvän?!?! skrk justin och vände sig tillbaka mott min håll

- du hörde vad jag sa!!


* Justins perektiv*

- INGEN FÅR SÄGA HORA TILL MIN FLICKVÄN FATTAR DU!! skrek jag till cody

- VEM FAN BRYR SIG OM VAD DU SÄGER?! skrek cody tillbaka

- DU BORDE BRY DIG!! skrek jag och boxa han rakt i magen!

- FAN JUSTIN TA DIG! DU ÄR INTE VÄRD GABRIELLA HON ÄR SNYGGARE! skrek cody

jag han inte säga ett ord till tills Gabriella kom fram och boxa till Cody i magen igen!

- VA SA DU?!? JUSTIN ÄR VÄRDENS UNDEBARASTE KILLE SOM FINNS PÅ DENNA PLANET SÅ SÄG INTE IGEN ATT HAN INTE ÄR VÄRD MIG FÖR DET ÄR HAN VISST DIN LILLA SKYT UNGE sa gabriella och spota han i ansiktet igen..

Nu blev det värsta bråket och alla andra som var där fattade inget dom vågade knappast stopa bråket,,

- Din lilla hora skrek Cody igen till Gabriella och då var det jag som börja bråka igen

- SÄG INTE SÅ DÄR IGEN HAR JAG FAN SAKT SA JAG OCH GAV HAN VÄRSTA LAVETEN

- STICK FRÅN MITT HUS ERA JÄVLA IDIOTER!

- PRECIS DE JAG TÄNKTE GÖRA !! Sa gabriella och gick iväg med mig i sin hand.



- hahah Gabriella där gjorde du bra sa jag till Gabriella när vi var inne i billen

- haha du med älskling sa hon och gav mig värdens undebaraste kyss :*


- justin jag tycker att vi ska åka hem nu för att klockan är faktis sent på natten..

- bra ide nu åker vi raka vägen hem!

- haha :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0