How i meet my BF - part 27

* Gabriellas perektiv*

Nu var jag och justin hemma och klockan var 1 på natten 

- justin är du trött? frågade jag justin

- Nej det är jag inte kanske bara litte är du?

- samma här! men kan vi titta på film?

- haha visst vilken?

- jag vet din film Never Say Never ! :D

- hahahah okeej visst ska bara hämmta den

Jag gick och fixade till vårt rum där vi skulle titta på film medans justin gick om hämatade den

- Så äntligen har jag hittat den blan alla 1000 filmer! ;)

- bahah :P och jag har fixat till nu 

* 20 minuter senare*

- Gabriella älskling varför gråter du? ;O

- Allt med dina föräldrar (stavning?) och låten down to earth det är så jävligt synd om dig justin tack för att du är min pojkvän!! 

- Aww sötnoss och du ska inte tacka mig det är jag som ska tacka dig! :)

- Älskar dig! 

- Älskar dig också! 

* Justins persektiv*
Jag hade väll somnat igår kväll när jag och Gabriella tiitade på min film för jag vaknade igen på morgonen av att min mobill ringe som tur så vaknade inte Gabriella 

* Samtal*
- aa hallå det är justin? sa jag med en sömin röst

- Justin det är jag scooter kom till studion om 15 minuter det är viktigt!

- Okeej jag kommer väll då, är det nått som har hänt?

- Nej inte direkt men jag tror inte du kommer gilla de..

- ehm okej men jag kommer snart då

- okej vi hörs

* samtalet avslutad*

Jag lämmnade en lapp på ett littet bort i rummet där Gabriella och ja sov och sen tåg jag på mig efter de så körde jag iväg med min bill till studion

* Gabriellas perektiv*
Jag vaknade av att solen sken i mina ögon och att justin inte var brevid mig? ://
jag gick upp och tiitade vart han var men han var inte hemma utan hade lämnat en lapp 

* gabriella lässer lappen*
"Godmorgon älskling! jag var tvungen att åka för att Scooter ringe på morgonen och sa att jag var tvungen att åka till studion han vilde säga nått vilktigt. Men kän dig som hemma och jag älskar dig mer än nån annan på denna jord ska du veta"

Aww vad gulig han är! värdens undebaraste människa som finns på denna planet! frästen undrar vad Scooter vilde? ehm justin får väll berätta sen 

Jag gick in till köket och åt litte frukost sen gick jag för att Dusha efter allt fest igår så tyckte jag det var bäst. När jag dushade klart gick jag för att ringa justin han bore väll komma hem nu??

* Justins perektiv*

- vaa nej jag kan inte åka utan Gabriella på konsert i 3 veckor jag kommer värkligen inte klara mig utan henne och det är redan om 2 dagar vi ska åka varför su det inte innan?! :(

- Men justin du måste om du inte går så vet du vad som händer och alla dina fans då? och jag fick reda på det igår...

- Ohh... jag måste tänka på saken först Scooter du vet inte hur mycket jag älskar henne

- jo jag vet men dinna fans då?

Jag han inte säga mer för nu ringde min mobill och det var Gabriella

* Samtal *
- Hej justin!! hörde man Gabriella säga

- Hej sötnoss :(

- Är det nått som har hänt du låter inte så glad..
frågade Gabriella mig

- Jag får berätta det hemma när jag kommer hem..

- okej men när kommer du då det är välldigt tråkigt utan dig här..

- haha aww men du jag måste faktis på en inteyuv (stavning?) sen efter jag har snakat klart med Scooter men om du vill så kan du gå för att shoppa med min Mamma hon ska göra det nu

- Ska jag shoppas med din mamma?? hahaha

- haha jaa varför inte?

- haha jo klart jag kan men vart ska jag och hon träffas?

- hon kommer till dig om 10 minuter med sin bill ok?

- okayy då hej då luff you!! ♥

- Älskar dig med

omfb jag ska ut och shoppa med Pattie justin mamma! litte närvöss tänk hon inte gillar mig men men... jag gick för att välja kläder och det fick bli ett par shorts och en vit linne ( Bilden där uppe)

pling plong hörde man dörren ringe
jag gick när för att öppna och det var Pattie

- Hej Gabriella sa pattie

- Hejsan Pattie :D sa jag och gav henne en litten kram 

- Så ska vi gå nu? frågade Pattie

- jaa visst :)

Vi gick in i hennes bil och sedan läggde hon på radio

Låten Teenage Dream spelades och Pattie höjde volymen hökt och börja sjunga med

- hahah kom igen sjung litte Gabriella! sa pattie

- haha nej jag är inte så bra på att sjunga

- Inte jag heller men kom igen 

- haha

- Dont ever look back, Dont ever look back började hon sjunga

- My heart stops when you look at me just one touch... började jag nu också sjunga

- haha titta du kan!! du är jo jätte duktig! ;) sa pattie till mig

- haha aww tack du med! hehe :D

- Så jaa nu är vi framma i stan! sa pattie :D

vi gick ut ur bilen och in till en jätte fin affär med många finna kläder! 

- Ohh Gabriella du måste ha denna finna kläningen :) sa Pattie till mig

- Aw vad söt den är! 

- ja visst är den men gå in och prova den 

- haha okej :D

jag gick in till provrummet och provade den den var så fin! :)

- är du klar Gabriella så att jag kan se hur den passar dig undrade pattie

- Ja nu är jag de sa jag och gick ut så att pattie kunde se hur den passade mig 

- Ohh gud vad fin du är!

yay justins mamma tycker att jag är fin aww ♥ hon var så snäll mott mig precis som min mamma! :)

- aww tack så mycket! :) sa jag till henne

- varsegåd gumman :) ska du köpa den eller?

- Ehmm fresten hur mycket koster den?

- Vet faktis inte få se svarade hon mig och tittade på pris lappen

- ohh det var jo dyrt men jag kan köpa den åt dig! ;D

- Nej det behövs inte jag kan köpa den nån annan gång! :D

- då är den någ redan slut så jag köper den åt dig punkt slut. svarade Pattie mig

- haha men jag betaller dig efter jag har fått mina pengar 

- nej det behövs inte gumman

- haha okej som du vill fresten tack så mycket!

- inga problem! ;)

- :)

- Så nu tror jag vi måste hem sa pattie

- det tror jag med justin har någ redan kommit hem haha sa jag

- ah juste justin ;(

- Vad är det som har hänt?

- jag tycker justin får berätta det själv

- ohh okej jag hoppas inte nått har hänt ? :/

* Justins perektiv*

Hur ska jag kunna berätta detta för Gabriella och så är konserten i australien som är om 2 dagar i 3 veckor! ! :((

Nu var jag färdig med interyuven (stavning?) 
och var på väg hem jag ringde Gabriella och sa att jag var påväg hem nu

* Samtal*
- jaa hallå det är Gabriella?

- Hej sötnos!

- jaha hej älskling det är du! :D

- har saknat dig redan! sa jag

- jag har saknat dig med!

- du jag är påväg hem nu så du kan komma hem nu eller är ni inte färdiga med shoppande?

- haha joo då vi är färdiga vi är på väg hem nu :)

- okej men då ses vi snart 

- ja då puuss! :*

- puss :-*

* pattie's perektiv* 

Gabriella var jo jätte snäll och fin! :) hon var parefekt för justin jag kan förstå varför han är så kär i henne! :D
nu ringde Gabriellas mobill och så klart var det justin dom var så söta när dom pratade!
men jag underar värkligen hur dom kommer att klara vara borta från varandra i 3 veckor nu.. jag tycker att det är bäst att jag snackar med Scooter hon måste följa med hon som är så parfekt mott justin!

- Så Gabriella då är vi framme! och tack för en jätte fin dag! :)

- ja då var vi framme och tack själv! :D

- :D

* Justins persektiv*

Nu var jag framme och jag såg att Mamma och Gabriella var precis på parkeringen jag stängde bil dörren snabbt och sprang till Gabriella och Mamma jag pussade Gabriella först 

- Saknat dig redan jag kan inte fatta att jag måste vara borta från dig i 3 veckor!

- vaa vad snackar du om justin?! ;O frågade Gabriella mig

- ohh juste jag har inte berättat det än jag berätttar de sen när vi kommer in :(

- okej...?? svrade hon mig

- ohh hej mamma fresten! :D

- hej gubben! sa pattie

- Mamma jag tror jag och Gabriella måste in nu..

- ja jag vet gubben hej då Gabriella och justin! :D ♥ sa mamma och körde iväg

- Gabriella kom jag måste snacka med dig om en sak..

- okej..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0