How i meet my BF - part 28

Nu var det någ bäst att jag gick ut till justin han undrarade säker vart jag var när jag kom till rumet där jag och justin var sist såg jag att han hade loggat in på Twitter i sin mobil han hade npg skrivit nått om sina fans..

- Hej älskling varför tåg det sån lång tid? frågade justin?

- Ehmm för att jag tvättade ansiktet och tåg bort sminket också svarade jag honom men jag ljög..

- ahh okej, Då har vi väll bara 2 dagar tsm sen är det 3 veckor utan varandra :(

Jag måste låta Ladsen så att han inte minstänker något 

- Jaa jag vet :( sa jag och försökte låta ledsen

- men vad ska vi göra? klockan är jo bara 5.. frågade justin mig

- Jag vet vi kan väll gå till en park sen kan vi äta pizza i en pizzeria svarade jag honom.

- Bra ide älskling! vi går nu sa han

- Okayy ;D

* Justins persektiv *

Ehmm Gabriella var jo länge på toa :/ men hon sa jo att hon tåg bort sminked och tårkade ansiktet... tar det värkligen så lång tid? ohh tjejer...

Gabriella förslåg att vi skulle gå till en park och sen äta pizza och det var en bra ide! så vi började gå på en gång

- Justin kommer du?! ropade Gabriella

- jaa jag kommer svarade jag henne och gick till henne

- Justin är du fortfarande ledsen ? frågade hon mig..

- Ja asså klart jag är! varför låter inte Scooter dig att åka med oss?! 

- Justin ta det lungt nu.. nu ska vi jo ha roligt! svarade hon mig med en leende på läppen hon var bara för söt,snygg,undebar...

- du har rätt men snälla kan jag få en puss ?? frågade jag henne litte flörtigt..

- bhahah nej det får du inte du åste fånga mig först svarade hon mig litte tufft och sprang

- men ohhh sa jag och försökte fånga henne men hon var värkligen snabb mste jag säga!

- nanana du kan inte ta mig! sa hon 

- Jo du vännta bara litte sa jag och sprang de fortaste jag kunde 

- JUSSSTTIIIIIN!!! skrek hon när jag fångade henne

- HAHAHA där fick du sa jag till henne och kiklade (stavning?)

- HAHAHAHAHA JUSTIN SLUTAA DU KAN FÅ HUR MÅNGA KYSSAR SOM HELST SNÄLLA SLUTA! sa hon

- bahhaha okej sötnoss 

- ohh tack vännta litte bara ska fixa håret sa hon litte surt 

yay vad söt hon är när hon är sur :)

- Gabriella vetd u en sak? frågade jag henne

- ehmm vadå? frågade hon nyfiken

- du är såååå söt när du är sur

- bhahah du är såååå söt hella tiden svarade hon mig och gav mig en lång kyss

- Yay nu har jag fått min kyss och jag vill ha en till! :D

- hahah okej sa hon och gav mig en till puss

Hennes läppar är såå mjuka gassh! jag har värdens bästa flickvän!

- Justin hallå ??

- Ja vad är det? frågade jag henne

- Kan vi inte gå till dom gungorna frågade hon mig och pekade på några gångor

- bahah okej lilla barnunge!

- jag är ingen barnunge det är jo bara inget annat att göra..

- haha sötnoss jag vet jag vill bara se din söta lilla min igen 

- bhah sisten ditt är en barnunge!! skrek Gabriella och börja springa

- neeej du börja springa innan mig jo sa jag och börja springa efter!

- JAG VAN WHOHOOO!!

- grattis xd men du fick jo springa förre svarade jag henne litte surt..

- haha sötnoss jag vet jag vill bara se din söta lilla min igen härmade hon mig

- hahahahhaa!! ♥

- justin kan vi inte gå för at äta nu jag är välldrigt hungrig!

- okayy kom du vi promenerar ditt det är jo bara fem minuter här ifrån

- okej ;-D

det tåg bara 5 minuter tills vi var framme och inne i pizzerian var det ganske många folk undrar hur det här ska gå nu med alla fans som kommer komma fram för att få en autograf hopaps det är okej för Gabriella..

- Gabriella det är välldrigt många folk inne i pizzerian och så kommer det säkert finnas Beliebers där som komemr komma fram klarar du det?.. frågade jag henne

- Ja då nu när jag är så hungrig och är precis vid pizzerian så måste jag göra det! svarde hon mig

- haha okej sa jag och gick in med henne ;D

* Gabriellas persektv*

omfg precis när vi kom in så var det hur många folk som hälst som vilde ha autograf haha hur orkar justin med deta typ var än han går? 

- Gabriella kom så går vi och sätter oss där sa justin och pekade mott en bord med två stolar...

- okej då men har du besällt?

- jaa det har jag svarade justin 

efter att vi hade ätit så ringde vi pattie och frågade om det var okej om vi kunde åka till henne och det var de så jag och justin vänntade på att Kenny skulle komma för att hämta oss med en bill för att vi hade jo gått hitt...

- Yo justin! sa kenny när han hade hämmtat oss..

- tja kenny svarade justin honom

- och hej på dig Gabriella :) sa kenny till mig

- haha hej hej kenny :D sa jag

- så ni ska till Pattie? frågade kenny oss

- jaapp det sa vi svarade jag honom

- okej då kör vi ditt

På bild resan hörde vi musik och sjungde med och justins röst var så jä**vligt het!! ;O

- Justin omfb hur kan du sjunga så bra? frågade jag honom

- är man bäst så är man svarade justin mig

- hahaha skrttade jag och kenny

- så framme :D sa kenny

- Tack så mycket för att du hämmtade oss kenny sa justin ;)

- det var så lite ;)
* Pattie persektiv *

Innan justin ringde och frågade om det var okej om Gabriella och han kunde komma så hade Scooter ring mig och sakt att Jasmin V skulle komma med på konserten med oss och han undrarade om jasmin kunde söva över hoss mig tills den började och det var jo så klart okej för mig och hon skulle komma kl 6 men just nu var klockan halv 6så det var 1 halv timme kvar tills Jasmin skulle komma...

Pling plong det var någ justin och Gabriella :D

- hej mamma! sa justin när jag hade öppnat dörren

- hej gubben och hej gabriella :D sa jag

- hejsan Pattie sa Gabriella

- stig på :D sa jag

Gabriella och Justin gick in till vardagsrummet medans jag gick för att hämta nått för att drika

- så varsegåd hoppas det smakar gott sa jag när jag hade hämmtat drikan

- det gör det säker sa Gabriella ..

- juste Jasmin V kommer att komma om en halv timme och så följer hon med oss på konserten justin! sa jag till justin

- VAA VARFÖR SKA HON GÖRA DET?! ;O frågade justin mig

- men gubben hon måste jo sjunga Overboard med dig :D svarade jag honom

- Men mamma jag och Gabriella har bråkat med henne!! jag kan inte hon kommer göra så att jag och Gabriella bråkar igen hon gör alltid de snälla låt henne inte följa med!? sa justin

- vad är det du säger justin?! :O hon måste följa med nu för att vi har r edan bestämt det och så är det mpnga ev hennes fans som kommer att vara på konserterana det går inte att ändra.. svarade jag honom

- men ohhh!! och så kommer hon om en halvtimme hitt? vad fan ska hon göra här? frågade justin mig.

- hon ska sova över så länge vi inte åker svarade jag honom


* Gabriellas persektiv*

Sa Pattie nyss att Jasmin skulle sova över hoss henne och att hon åker med dom på konserten?! Visst jag ska följa med dom men jag ska komma 3 dagar efter dom har åkt och man vet inte vad Jasmin kan göra på 3 dagar! omfg säg att jag drömmer!! 

- Gabriella kan jag få snacka med dig i en rum ?avbröt justin mina tankar

- ehh visst.. svarade jag honom och gick efter han till ett rum som nämligen var ett gäst rum..

- Justin hon får inte göra nått snälla lova mig att inte göra nått dumt snälla justin!!? sa jag till justin när vi var i gäst rummet..

- gumman jag lovar dig! men du måste lova mig att inte heller göra nått dumt nu när vi inte är med varandra i 3 veckor

aww justin vet inte ens att jag kommer bara vara utan han i 3 dagar 

- ja jag lovar!! men hur ska vi göra nu då? du ska jo också sjunga med henne!

- ja jag vet jag ska BARA sjunga jag lovar! ♥ 

- tack jsutin du är värkligen värdens undebaraste kille!

- och du är värdens snyggaste tjej på denna planet sa justin och kysste mig

- tror vi ska in till pattie nu justin sa jag till honom när vi kysstes klart 

- det tycker jag med

när vi kom in till pattie så såg vi att Jasmin också hade kommit..

- Heeej justin! sa Jasmin och kramade honom

- Jasmin släpp mig!! vi ska BARA sjunga inget annat inte ens snacka med varandra! skrek justin och puttade bort henne

Asså va fan är det med tjejen går och kramar min kille och samtidigt ger mig ett fake smile fast vi har bråkak?!?! hon är inte normal

- men öhh okej?? sa JAsmin och gick bort från justin ..

- Gabriella jag tycker vi ska hem nu sa justin till mig

- ja det tycker jag med sa jag och gick till Pattie och gav henne en litten kram

- hej då gumman tack för att du och justin kom på en litten besök sa pattie och kramade mig och gav mig en litten puss på pannan :)

- hej då tack själv för att vi fick komma :D

- hej då gubben sa pattie och kramade justin hej då 
fan vad jag hatar jasmin ha jag vet vad jag ska göra

när jag och justin gick ut från huset så såg jag att det fanns en litten fönster där JAsmin var så jag gick fram till Justin och börja kyssa honom men snart blev det hångel...nu såg jag att JAsmin såg det bhahah fan vad avunsjuk hon är :D

- yay justin ser du hur jasmin tittar på oss?

försökte jag säga till justin men justin svarade inte han var för upptagen med att vrål kyssa mig fast vi var på gatan så bryde vi inte oss så mycket..

- Justin vännta tills vi kommer hem haha ;) 

- okej kom så skyndar vi oss hem då :D

- haha visst ska vi promenera hem eller? 

- nej vi ska springa hem jag vill komma hem så snabbt det går

- aww! 

- sisten hem måste he 20 kyssar!!

- bahah okej vi räknar till 3. 1.... sa jag

- 2.... sa jsutin 

- och 2 skrek vi och sprang hem

* 5 minuter senare *

- JAAAG VAN! skrek justin!

- hahah det gör inget

- ja jag vet sa justin och putta in mig i en väg och började kyssa mig helt vild!!

* Justins persektiv *
oh my gassh hon är bara för snygg!! tänkte jag för mig själv och nu tråg jag av min tröja, jag märkte att Gabriella försökte stirra på den hella tiden hahah

- Justin jag orkar inte stå haha

justin svarade inte utan bärde mig till soffan 

- yay vad stark min man är! :D

- haha man? jag visste inte att vi var gifta försökte justin säga när han kysste mig

- bahahah justin du kan faktis ta det lungt med att kyssa mig så vilt! vi har mycket tid

- nej jag ska jo åka om en dag :(

- ahh juste sa jag och nu också började kyssa justin jätte vilt!!

* 15 minuer senare*
- Jag älskar dig Gabriella

- Älskar dig med! sa jag till justin

- Du Gabriella jag lovar att inte göra nått med Jasmin men du måste lova att inte prata eller gör nått med cody!?

- ja klart jag ska inte ! jag lovar älskling

- okej bra men jag tycker vi ska sova nu godnatt sötnoss och dröm så söt om mig :D sa justin till mig

- hahaha jaa då det ska jag göra godnatt! :D ♥ sa jag och gav han en litten godnatt puss

* Jasmins persektiv *

gud vad jag hatar den bitchen!! hon och justin kommer att göra slut snart :d eftersom att mina och codys planer ä bäst! :D

-Jasmin ska inte du sova nu jag har gjort igorning gäst rumet nu! hörde jag pattie skrika från sitt rum

- jaa jag ska göra det nu skrek jag tillbaka och gick för att sova..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0