How i meet my BF - part 29

* Gabriellas persektiv*
Jag vaknade av att justin vakanda mig..

- Gabriella sötnoss vakna vi måste gå till flyplatsen nu

- Ja ja jag kommer sa jag och gick upp

Justin gick för att ta på sig kläderna och jag gick för att borsta tänderna och tvättade ansiktet sen gick jag för att ta på mig mina kläder och så gick justin för att borsta tänderna och tvätta ansiktet xd efter att vi båda var klara så tåg vi bilen till flyplatsen 

- Så älskling tå är vi framme :( sa justin

- sötnoss var inte ledsen vi träffas igen sa jag till justin 

- ja jag vet men det är jo om 3 veckor :(

- ja jag vet sa jag fast vi skulle jo redan träffas om 3 dagar...

På flyplatsen träffade vi kenny,Scooter,pattie och så jasmin.. -.-

jag och justin ståg bara och kramades och kysstes tills mitt plan skulle komma jag skulle jo åka till L.A kan jo inte vara ensam här i Atlanta...

- Gabriella ditt flyplan har kommit nu hörde jag Scooter säga 

- jaa jag hör det jag kommer snart sa jag till Scooter..

- okej skynda bara litte...

- Gabriella jag lovar att ringa varje dag efter varje konsert!! sa justin till mig

- ja gör det älskling sa jag och gav en lååååång kyss och kram till han!

- Jag lovar! okej jag tror du måste gå nu :( hej då älskling :( sa justin till mig

- ja det tror jag med hej då älskling..

Jag gick och kramade pattie sen så kramade jag Scooter och Kenny..

- Tack pattie :D sa jag

- varsegåd gumman jag tycker att du ska tacka Scooter också! :D

- Ja det ska jag göra :)

- Tack Scooter :D

- jaa då det är lungt vi vet jo att justin kommer inte vara så glad och jaa,,

- hahah :D

Nu var jag på väg till flygplanet och jag hörde hur justin skrek efter mig

- Gabriellaaa komemr sakna dig älskling älskar dig mer än nått annat!! :( skrek justin och jag såg hur han fick tårar...

Jag sprang till honom för att ge han en sista kram

- Justin jag kommer sakna dig med men jag lovar vi träffas snart igen :)

- jag vet :( men gå nu sötnoss planet kommer gå...

- ja det kommer den göra hej då älskar dig skit mycket mer än nån annan på denna jord sa jag och gav han en sista puss

jasmin titade på oss hella jävla tiden den bitchen...

Nu var jag på flygplasen och jag hade med mig min mobill så att jag kunde lyssna litte på musik...

* Jasmins persektiv *
fan vad trög justin är just nu! hur kan han gilla en sån bitch?! -.- jag är mycket bättre än den dära bitchen! jag hoppas nu att min plan funkar! ahhahaha -.- 

* Justins persektiv *
Jag saknar redan Gabriella skit mycket jag ubdrar värkligen hur det kommer bli nu... jag kan inte vara utan henne i 3 veckor!! :( 
Fan vad konstig Jasmin är.. hon tittar på mig hella tiden det är någ bäst att jag sätter mig vid mamma istället för att sitta själv man vet alldrig vad jasmin gör..

- hej gubben hur ä det? frågade mamma mig

- hej mamma det kunde väll vara bättre..

- aww gubben det lösser sig någ... svarade mama mig

- det hoppas jag med sa jag och läggde huvudet på henne knä för att jag var så trött...´
* Gabriellas persektiv*
Jag hörde på låten " Look at me now" och så snart somnade jag men jag vakande igen och då var det " Pray" som hördes i hörlurarna ohh vad jag saknade hans undebara röst och vad jag saknade honom om inte Pattie skulle fixa så att jag kunde komma om 3 dagar skulle jag någ inte klara mig! 

jag skicka ett sms till justin 
* Sakanr dig redan älskling♥* medans jag vänntade på svar så frågade jag särvitösen (stavning?) om jag kunde få något att drika och snart fick jag ett sms av justin 
* Saknar dig med sötnoss du ska veta att jag älskar dig mer än nån annan som har gått på denna planet♥*
aww va söt han är ingen har skrivit nåt fint som justin har 
* Aww justin och jag älskar dig mest! du är den bästa människan jag har träffat♥* skrev jag som ett svar.
* Pattie persektiv*
Justin och Gabriella var värkligen parfekta för varandra! och Gabriella var jo så fin,snäll mott mig också så tycker jag att justins flickvän ska vara! när justin hade kommit till mig så läggde han huvudet på migg knä för att han var litte trött men snart vaknade han igen av ett sms och smsade litte och så klart var det Gabriella jag kunde lässa litte vad dom skrev... aww vad dom var guliga..

* 30 minuter senare*
- Pattie Justin vakna vi är framme! Vaknade Scooter mig och justin när vi var framme..

- ja jag kommer ..

* Gabriellas persektiv*
Nu var vi framme och jag gick ut på flygplatsen... Mamma och Pappa skulle komma för att hämta mig där men nej det var inte Mamma och & pappa utan Erika?! ;O vi hade jo bråkat...

- Gabriella låt mig feklara snälla?..

- Nej det räker nu Erika!!

- Snälla det var inte jag som skrev alla sms till dig och massa skit!

- Jasså men vem var det som lurade mig när jag tappade minnet?!?!?

- Det var inte jag heller utan det var Cody ( inte cody simpson) som tvingade mig jag lovar! han hade sakt att han skulle slå ijäll mig om jag inte gjorde de snälla förlåt mig jag och cody var inte ens tillsammas det var han som skrev smset och så pratar vi inte ens nu!

- Okej jag förlåter dig svarade jag henne

- TAACK GABRIELLA DU ÄR EN ÄNGEL! skrk hon

- haha.. men vart är min mamma och pappa ?? :/

- jag sa att jag skulle hämta dig istället :)

- aha okej :D
* 5 minuter senare*

- Mamma, pappa jag är hemma! skrek jag när jag hade kommit hem'

- Gumman äntligen är du hemma! vad jag har saknat dig! kom mamma och sa till mig

- Detsamma men var är pappa? :/

- Han kommer snart han gick bara för att handla något :D

- ahh okej :D men jag går till mitt rum nu :D klalla min när pappa har kommit

- jadå gummen det ska jag göra. svarade mama mig

Erika hade nu åkt hem hon var tvungen att åka hem
så jag gick upp på mitt rum och kollade litte på facebook först där fanns det inte så mycket så jag loggade in på twitter och justin hade precis skrivit nått * I love you more then somebody else you are my favorite girl* aww han menade någ mig det var nästan precis så han skrev till mig i sms :D sötnoss han är bara för söt! 

jag hade också skrivit en tweet som handlade om justin * Love you more then somebody else and nobody can change that!♥* hoppas han ser tweeten :D 

* "If you really wan't more scream it out loder* ( gabriellas mobill* 

" Samal "

- Hej sötnoss det är jag justin

- ohh hej älskling! hur gick resan?

- Den gick bra men den kunde ha gått bättre! sj?

- vadå är det nått som har hänt? och ja den gick jo bra!

- nej inget har hänt dt är bara de att jag saknar dig redan! :( och bar att den gick bra älskling!

- Aww sötnoss va inte ledsen det kommer att gå bra! tänk nu på dina fans okej?

- Okej jag hoppas du har rätt men jag måste gå nu hej då älskar dig puss :*

- älskar dig med puss :*

" Samtalet avslutas"

- Gabriella,pappa har kommit hem! ropade mamma

- okej jag kommer svarade jag henne och gick ner

- Hej gumman vad jag har saknat dig! sa pappa

- saknat dig med!! :D

* Justins persektiv*
Ner vi kommit ut från flyget så var det hav med Beliebers!! :D jag skrivde litte autografer och tog litte foton! vad jag hade saknat alla mina undebara fans!

- Justin vart är gabriella skrek några fans!?

jag gick fram till tjejerna som frågade och svarade dom

- Hon är tyvär inte med mig denna gången hon har åkt hem till L.A :( svarade jag dom litte ledsen

- aww justin va inte ledsen ni komemr att träffas snart igen btw ni är jätte söta för varandra! :D sa en tjej som var i min ålder

- Det hoppas jag med! och tack så mycket! sa jag och gav henne en kram sen var jag tvungen att gå till min hotelrum 

* Jasmins persektiv*
Fan den bitchen! jag hatar henne! nästan ALLA älskar henne! när jag var tsm med justin så skcikade alla död hot meddelande till mig men nu när Gabriella är tillsammans med justin så tycker dom att hon är sbäll och parefekt för justin?! WTF? HON ÄR AS FUL!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0