How i meet my BF - part 30

‎* Erikas persektiv*
Gud vad roligt att hon har förlåtit mig! :D den dära jävla Cody ska inte komma mellan mig och min bästa vän igen! -.-

När jag hade kommit hem från att jag hade hämtat Gabriella från flygplatsen så ringde min mobill det var en kompis som heter Lina från skolan och frågade om jag och Gabriella kunde komma på fest och självklart skulle jag fixa så att jag och gabriella kunde gå :D
jag ringde till Gabriella och frågade 

* Samtal *

- Heejsan Gabriella! :D

- Hej Erika :)

- Du Lina frågade om jag och du kunde komma på en litten fest hoss henne och jag tackade ja så ta på dig nu och så kommer jag och kämmtar dig snart! 

- vaa men jag orkar inte gå på en fest nu jag har precis kommit hem! :O

- Snälla,snälla Gabriella jag ber dig! :(

- ohh okej då hämmta mig om 20 minuter då!

- YES TACK! puss hämmtar dig snart

- hahah puss puss! ;*

* Samtalet avslutas*

Yes Gabriella sa ja! :D så det är någ bäst att jag ska gå och fixa mig!

Jag gick snabb för att ta en litten dush sen så kläde jag på mig en kort svart,röd klänning och jätte snygga klackaskor :D sen så platade jag håret 

Nu var jag färdig och nu skulle jag gå för att hämmta Gabriella med min bill :D

* Gabriellas persektiv*
efter att jag hade pratat med Erika så dushade jag snabbt och sedan tåg jag på mig en svart kläning( Bilden där uppe och nej det är inte Gabriella på bilden) sen så tåg jag på mig klackarskor och jag hade håret släppt

Nu hörde jag att det plinga på dörren så jag gick när för att öppna och det var Erika

- Hej gumman vad snygg du är alla killar kommer vilja ha dig som flickvän! sa Erika

- Tack så mycket gumman men jag har faktis redan värdens bästa pojkvän så jag behöver ingen! ;) svarade jag henne

- ahh juste sorry... men kom så går vi :D sa Erika

- haha lungt ;) sa jag och gick efter henne i bilen

- VI SKA DANSLA LOSS! WHOHOOO skrek Erika

- HAHHA ta det lungt ;)

- hahah ;P Du Gabriella?..

- aa vad är det?

- Det finns en kille jag gillar..

- Va aww vad heter han?

- Han heter Alexander :D

- Aww :) men vart har du sett han?

- Ehmm han är min nya grane

- Whohoo men då kan du jo se han ganska ofta :D

- Ja det är jo sant! men du får se hur han ser ut på festen jag trpr säkert att han kommer :D

- Det ska jo bli roligt haha

- haha ja men upp och hoppa för vi är framme nu ;P

- ahh okee =) svarade jag henne och gick ut ur bilen 

- ERIKA DOM HÖR INTE NÄR VI KNACKAR PÅ DÖRREN DET ÄR FÖR HÖG MUSIK! skrek jag till Erika

- MEN VI GÅR BARA IN DÅ! 

- OKEJ! skrek jag tillbaka och gick in i huset och precis när jag kom in så såg jag en av värdens största divor komma fram till mig och Erika

- hahah här är det jo tjejern som har hånglat med justin bäver sa en av divorna

- HAN HAR FAKTIS ETT NAMN! skrek jag åt divan som hete Kristina 

- Jaa det har han men Justin Bäver är mycket snyggare sa han

- Hållkäften bara sa jag till henne litte tufft 

- Du säger inte hållkäften till mig din lilla bitch! sa hon till mig på ett divit sätt

- Och du säger inte bitch till mig fattar du?!

- Ha är du nått till mig tex som Mamma och Pappa?

- Nej det är jag värkligen inte och jag är värkligen glad för de skrek jag åt henne

men då så puutade hon på mig och då fick jag värkligen någ jag tåg tag i hennes hår och drog i de

- arghhh släppt mig skrek hon

men det gjorde jag inte och alla andra klappade händerna och ja som ungdomar gör..

- Men va fan släpp mig din lilla hora skrek Kristina igen 

men då var det Erika som fick sina närver

- ASSÅ DIN LILLA FUCKING IDIOT SLUTA SÄG HORA TILL ANDRA FOLK NÄR DU ÄR DET! skrek Erika till Kristina

- DIN FUCKING IDIOT SÄG INTE SÅ TILL MIG FATTAR DU DET! BARA FÖR ATT HON ÄR DIN FULA ÄCKLIGA BÄSTIS SÅ BEHÖVER DU INTE BLANDA IN DIG!! skrek Kristina till Erika

- DU SÄGER INTE IDIOT OCH MASSA SAKER TILL MIG OCH JA JAG SKA BLANDA IN MIG FÖR ATT HON ÄR MIN BÄSTIS JAG HAR FAN KÄNT HENNE SEN JAG VAR 4 ÅR! -.- skrek Erika till Kristina

- FAN VAD STORA HOROR NI ÄR! skrek Kristina och gick därifrån

Erika tänkte slå henne mer men jag stoppade henne jag orkade inte med bråk just nu så jag och Erika gick för att ta en drika när vi gjorde de så tänkte vi dansa litte men efter stund att vi hade dansat så var vi båda jätte tröta så vi gick för att setta oss på en litten soffa

- Du Gabriella ser du den dära killen där borta sa Erika och pekade mott en kille

- ehh jaa?

- ja det är Alexander sa hon litte blygt

- aww gå ditt och snacka med han litte då!

- ehmm nej ?

- omfg titta han är på väg hitt!! sa jag till Erika 

- OMG ser jag bra ut?!?!? frågade Erika mig

- haha ja det gör du alltid! :D

- aww tack sa Erika

- men ohhh 

- vad är det Gabriella? frågade Erika

- titta Kristina stopade honom..

- ohh den bitchen! :( sa Erika

- aww va inte ledsen du är mycket snyggare! sa jag till Erika

- Tack och detsamma! ;) men omg titta som hon flörtar med honom! :(

- Fan jag har lust att slå henne nu! sa jag 

- nej gör inte det!

- ehh okej.. men titta han kommer!!

- omg omg omg omg omg omg omg! sa erika

- hahah gumman ta det lungt...

- Hej jag heter Alexander , sa Alexander

- eh.. j..ag he..t..e.r, försökte Erika säga..

- hej Alexander jag heter Gabriella och detta är Erika sa jag

- Finna namn :) får jag slå mig ner? frågade Alexander

- haha tack :) och ja visst får du det :D sa jag

- varsegåd och tack själv haha sa Alexander

- Så hur gammal är du då erika? frågade Alexander Erika

- ehmm jag är 15 dd? frågade Erika honom men denna gången litte lungt

- jag är också 15 :)

- okej :D
Nu spelades en lung låt och jaa det var några som dansade trykare... ohh vad jag saknade justin :(

- Erika vill du dansa?... frågade Alexander erika litte bliygt

- Jaa klart :) svarade Erika honom och gick iväg för att dansa

Ohh vad jag saknar justin redan! skulle värkligenn inte klara mig utan han i 3 veckor tur att Pattie kunde fixa så att jag kunde åka redan om 2 dagar :D men jag tror ja ringer han saknar han jätte mycket! ♥

Jag ringde justin och han svarade jätte snabbt! :D

- Heej älskling! sa jag

- Hej baby! ad jag har saknat dig! ♥ sa justin

- aww saknat dig med! ♥

- ehhmm gumman vart är du? man hör mycket folk och musik?.. frågade justin

- Hahah jag är på en fest hos min klass kompis Lina och nej då jag dansar inte med andra killar haha ♥ svarade jag honom

- jaha okej och nej nej jag vet att du inte gör de gumman! :) ♥ svarade justin mig

- Men vad gör du då justin?

- Inte så mycket har precis tagit en puse från konserten sitter i ett rum tänkte ringa dig men du ringde istället haha :D ♥

- haha jaha okej.. justin ska du sjunga Overboard med jasmin snart eller? :( frågade jag

- Ja det ska jag efter jag har haft denna lilla pausen :( sa justin litte ledsen..

- okej men lova att inte snacka,krama eller något med henne men vet alldrig vad hon kan göra sjung bara med henne för dina fans snälla lova mig de? sa jag..

- Jag lovar älskling! men vem är du på festen då?

- Med Erika vi är vänner igen jag berättar sen när vi träffas igen :D

- jaha men vad roligt! vart är hon då jag hö rinte henne haha? frågade j justin mig

- haha jaa du hon dansar trykare med en kille som hon gillar.. svarade jag honom

- jaha hälsa henne lycka till från mig då!

- haha justin, och ja det ska jag göra sötnoss ;) ♥

- okej men gumman jag måste gå nu ;( jag ringer dig igen imorgon, älskar dig! puss ♥ :-*

- okej :( älskar dig med ♥ puss :*

* Samtalet avslutas *
Aww Erika och Alexander dansar fortfranade :) han värkar jo gilla henne?..
omfg han tafsar på henne jo? ;O woop woop :D ♥

Efter några minuter kommde Erika och Alexander tillbaka

- Gabriella jag kommer snart vännta här sa Erika till mig

- haha okej gör inget dumt nu Erika ;) svarade jag henne

- haha nej då :D sa hon och gick iväg med Alexander i sin hand 

* Alexanders perektiv*
Gud vad Erika vad snygg! :o när jag gick fram till henne och hennes vän Gabriella så frågade jag båda vad dom hete fast jag visste rean vad Erika hete hon var jo min granne...

Jag frågade henne om hon vilde dansa trykare med mig och ja det vilde hon...
Efter ett tag så Hånglade vi på toa:n 
hon var bara föööör snygg! 
jag tåg av mig min tröja och hjälpte nu erika att ta av sig sin klänning efter att jag hjälpte henne..

* 5 minuer senare *
- Alexander jag tycker vi går för långt nu... vi har jo precis träffats sa Erika till mig

- ahh förlåt det är jo sant men du är bara för snygg asså!! ;) ♥♥

- Aww sötnoss sa Erika och gav mig en litten puss på kinden

* Erikas persektiv *
efter att jag och Alexander hade " hånglat " så gick jag tillbaka till Gabriella

- Gabriella!! 

- haha ja vad är det?!

- gissa vad som har hänt?!

- ehm du har kissat på dig? HAHA sa jag

- Nää din dummer :P jag har hånglat med Alexander och han sa att jag var snygg jag tror att vi är tillsammas redan! :D

- aww gumman grattis! btw justin sa faktis lycka till när jag snacka med han i mobill haha ♥

- aww va guligt :D hälsa han tack

- Det ska jag göra svarade hon mig

- haha bra! :D men ska vi hem nu? frågade jag henne ♥

- Okej då svarade hon och gick in med mig i bilen

Gabriella somnade i bilen 

- Gabriella haha vakna nu! sa jag till Gabriella

- ohh okej men öhh somnade jag? ;O frågade hon

- haha jaa det gjorde du, men jag måste gå nu innan det blir för mörkt klockan är jo redan 12 på natten..

- ohh okej men hej då puss sa Gabriella och gav mig en litten puss på kinden och en litten kram

- hej då gumman godnatt sa jag och körde iväg hem..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0