How i meet my BF - part 31

* Gabriellas persektiv*
efter att Erika körde iväg så gick jag in i mitt hus, mamma och pappa sovde redan så jag gick upp på mitt rum och försökte somna men nej det gick inte, jag behövde vara brevid justin jag var jo så van att ligga brevid honom.. pling hörde jag min mobill och det var en meddelande av justin " Förlåt om jag vaknade dig men jag vill bara säga godnatt och sov gott min prinsessa :) ♥ älskar dig! ♥ " skrev justin till mig.. aww vad guligt tänkte jag medans jag skrev till han med " sötnoss du väckte inte mig jag kunde inte somna så det gör inget och godnatt på dig med min undebara prinss älskar dig mest! :) ♥" skrev jag tillbaka och somnade igen med ett leenade på läpparna..

Nästa morgon vaknade jag av att min mobil hördes och det var ett meddelande av Erika! :D

" Vill du följa ner med mig och Alexander till stranden? snälla xxx Erika " skrev erika

jag svarade henne " Ja det kan jag väll göra har jo inget annat att göra :P xxxGabriella"
Erika svarade bara på några minuter " Okej bra jag kommer och hämmtar dig om 20 minuter sen så kommer vi träffa Alexander där med några vänner går det bra?" jag svarade henne att var bra och gick ner till mamma och pappa för att äta litte frukost sen så gick jag upp på mitt rum och tåg på mig mina bikini och sen en kort kjol med en svart fin linne :) nu hade det gått 20 minuter och jag vänntade på Erika utanför huset för att det så varmt!

* tutt tutt *
det var Erika som kom med sin bil

- hejsan tjejen! sa Erika

- hej hej :) sa jag och gav henne en kram

- Nu ska vi ha roligt med killarna :D sa Erika

- japp det ska vi men du Erika du vet väll att jag åker till Australien imorgon? :(

- va gör du?! ;O men då får vi väll ha det extra roligt! :D

- japp :D svarde jag henne 

- Framme! skrek Erika 

- haha okej :)

- omfg ser du hur snygg Alexander är'?! ;O sa Erika

- ehmm han är jo snygg men inte lika snygg som justin! ;) Justins mage är sexygare! svarade jag henne

- men öhh det vet jag jo jag är FORTFARANDE en Belieber Gabriella ;) svarade Erika mig

- haha jag vet gumman :) sa jag till henne och gick ut ur bilen

- vännta på mig! skrek erika

- men hahah hur mycket har du äntligen med dig? ;o frågade jag henne

- ehm vet inte handuk,mat,solkräm,solglasögon och osv

- haha skynda dig då! sa jag till henne 

- ja ja jag kommer sa hon och kom till mig

- Erika! skrek Alexander

- Alexander skrek Erika och sprang till han

aww va söta dom är! :D 

- Gabriella kom då! skrek Erika

- ja jag kommer sa jag och sprng till dom andra

- Ska vi bada? frågade killarna mig och Erika

- ehmm jag sitter här och solar :) svarade jag men Erika gick med dom andra

efter några minuter hörde jag att min mobill ringde och det var bar ett sms och det var ett meddelande av justin! varje gång jag fick ett meddelande av honom så fick jag ett leende på läpparna! men denna gågen börja jag få tårar i ögonen för att det ståg " Jag Gör slut! snacka alldrig med mig igen eller ring inte ens till mig! punkt slut! " va fan har jag gjort han?! :'( tänkte jag och nu ar det bara inte tårar i ögonen utan jag börja gråta mitt hjärta är i bitar nu! :'( alla folk stirra på mig och nu såg Erika de med hon sprng fram till mig

- Gumman vad är det som har hänt? :O frågade Erika mig 

jag svarade inte utan bara gav henne mobillen och visade vad det ståg

- men gumman! :( vad är det som har hänt då frågade Erika och satta sig brevid mig för att trösta mig litte

- Jag vet inte! :'( han bara srev det från ingenstans :( jag som skulle åka till han imorgon och så skriver han nått sånt! hur fan kan han! :(


- Men han kan jo inte bara skriva de så där? det är något som har hänt då!

Men jag svarade inte henne utan bara grät som jag alldrig har gjort! 

* Jasmins persektiv*
Justin var nu på konsert och han gav sin mobil till Scotter så att han kunde hålla den ha nu har jag en super bra plan!

- Hej Scocoter justin sa att jag skulle ta hans mobil för att passa den till han istället

- ehmm okej sa scotter och gav mig den

Nu tåg jag mobilen och gick in i ett rum för att skicka en sms till Gabriella jag skrev att justin gjorde slut och att hon inte skulle ringa honom igen! och nej det gjorde hon inte HAHA nu kan jag få justin istället den bitchen är inte värd honom! tänkte jag för mig själv

- JASMIN GE MIG MOBILEN NU! skrek justin

- ehm okej du behöver inte vara så arg jag villde bara passa den! sa jag och gav honom mobillen som tur så han jag radera smset jag skcikade till Gabriella

- och vad jar du gjort med den ?! -.- frågade justin

- ehm inget passa den bara ? får jag inte jag vill bara vara snäll sa jag till honom

- Nej det får du värkligen inte för man vet inte vad du kommer göra! sa justin och gick iväg

* Justins perektiv *

Jasmin tog min mobill men jag hittade inget hon hade gjort som tur så jag gick in i mitt rum där INGEN fick störa mig för att jag skulle prata med Gabriella en littens stund jag ringde henne men hon svarade inget jag hade nu ringt henne fler än 2 gånger och hade skrivit sms varför hon inte svarade men jag fick inget svar tillbaka hoppas inget har hänt med henne eller är det jasmin som har gjort nåt?! men nej det kanske inte är jasmin... vet inte..
men just nu var jag tvungen att börja med konserten igen

- HOW ARE YOU ALL GUYS? skrek jag 

och alla svarade - GOOOD!!! haha mina fans är jo fan bäst ja efter Gabriella så klart men jag afttar inte varför hon inte svarar :( 

* Gabriellas persektiv*
men va fan? :O justin ringer mig hella tiden och har skrivit sms varför jag inte svarar? har justin blivit trög eller!? han sa jo att han gjorde slut! :'( men vännta det kanske är jasmin eller nej justin har jo lovat att inte snacka med jasmin så det kan inte vara hon...

- Erika jag tror jag ska hem nu jag orkar inte att vara på stranden efter detta som har hänt! sa jag ill erika

- gumman det är okej men ska jag köra dig hem? frågade erika mig

- nej då du kan vara kvar här jag tar bussen hem sa jag och gav henne en litten kram och sen jag gick till bussen

- Hoppas allt löser sig skrek erika till mig 

- tack gumman och det hoppas jag med skrek jag tillbaka och gick in i bussen 

nu kom alla tårar igen folk stirrade på mig som om jag var en idiot! :'( 
Jag var farmme nu och försökte torka bort alla tårar för att mamma och pappa inte skulle bli oroliga men det hjälpte inte mamma och pappa såg det

- Gumman vad är det som har hänt 

jag orkade inte mer så jag bröt ihop igen! :'(

- Gabriella gumman vad är det som har hänt? frågade mamma 

- j..us..tin h..ar gj..o..rt s..lut försökte jag säga till mamma 

- men Gumman hur ska vi göra imorgn då?

- det är de jag inte vet! sa jag och grät nu mer!

- Du kan väll ringa till Pattie och fråga?

- Får tänka på saken nu beöver jag vara ensam sa jag och sprng upp till mig rum

Jag borade in huvudet i guvudet ocg grät som alldrig för! hur fan kunde han! :'( jag har alldrig varit så ledsen i mitt liv! :'( jag älskar han fortfarande men han hatar jo mig nu! 

* 5 minuer senare *

Jag grät fortfarande men inte lika mycket så jag tyckte att det var bäst för att ringa pattie och fråga hur det sa gå till nu..

* Samtal *

- hejsan gumman sa pattie

- h...ej pa..tti...e

- men gumman vad är det som har hänt?

- justin har gjort slut! :'( svarade jag henne och nu grät änu mer

- men varför har han gjort det? ;o

- jag vet inte han skrev bara ett sms :'(

- men nej det kan inte vara justin! justin är och sjunger nu och han sa att jag skulle säga till om du smsade eller ringe på hans mobill för att inte svarade så nej det kan inte vara justin det måste vara någon annan som har tagit hans mobill!

- men hur ska vi göra imorgon då? frågade jag henne men litte lungnare nu

- Du kommer som vi har bästemt din plan går kl 9 på morgonen så kommer jag och Scooter och hämtar dig sen så får vi se om det var justin eller någon anna som skrev

- Men tänk det var han då?! :'( 

- nej gumman jag tror inte de.. men om du vill kan du få snacka med han nu ? frågade pattie och så hörde jag henne ropa på nogon för att hämta justin

- ja hallå det är justin?

- ehm det är gabriella sa jag och nu bröt ihop igen för att jag hörde hans undebara röst

- hej älskling varför gråter du? vad är det som har hänt? :o frågade justin

- VAD FAN TROR DU JUSTIN! DU SMSAR ATT DU HAR GJORT SLUT OCH SEN SÅ SÄGER DU ATT JAG INTE SKA SNACKA MED DIG IGEN! HAR DU REDAN GLÖMT DET? ÄR DU SÅ TRÖG?

- Gabriella ta det lungt! jag har inte smsat något sånt och skulle alldrig smsa så till en sån undebar,söt,snygg,snäll tjej som du! sa justin

- men vem var de då? :'( frågade jag honom

- älskling jag gav min mobill till SCotter men sen så såg jag att Jasmin hade den men när jag kolla igenom hella min mobill så hittade jag inget som hon hade gjort.. svarade justin mig.

- Men du lovade att inte prata med henne justin! hur kan du göra något sånt mott mig!

- Ja jag vet förlåt för att jag snackade med henne men det var bara när jag skrek på henne för att hon inte skulle ta min mobill igen...

- Okej då.. men förlåt för att jag skrek på dig..

- nej gumman du behöver inte säga förlåt! :) 

Nu fick jag på en leende på läppen igen

- JAG HAR SAKNAT DIG JUSTIN!!! skrek jag i mobillen

- hahah saknat dig med älskling men jag måste faktis gå nu för att fansen vänntar älskar dig ska du veta pus :* sa justin och gav nu mobillen till pattie igen

- Så Gabriella jag hade iallfall rätt haha! sa pattie 

- japp det hade du! men jag kommer imogon iallfall hej då :) 

- okej bra gumman hej då vi ses snart då svarade hon och la på

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0