How i meet my BF - part 32

‎* Gabriellas persektiv*
Efter att jag hade pratat i telefon med Pattie och Justin så ringe jag till Erika för att berätta för anars skulle hon också blivit orolig

* Samtal *

- hej Erika! :D

- hej, ohh du låter jo glad igen? :D sa Erika

- Yuup det är jag eftersom att det inte var justin som skrev smset utan Jasmin -.- sa jag

- Aww va roligt att höra då! :) så du åker imorgon? :(

- Ja det gör jag men vi träffas jo snart igen :D så dont worry ;) 

- nä då men jag ska lägga på nu hej då gumman ha det så bra nu på din lilla semester och ring när du har landat :) sa Erika'

- Okej hej då och jaa då det ska jag göra puuss :*

- bra puss :* sa Erika och la på

* Samtalet avslutas *

Jag gick ner till mamma och pappa och berättade att jag hade åkte imorgon och så hade allt lösst sig mamma och pappa tyckte att det var bra 

Efter att jag hade snackat med dom så gick jag in på mitt rum för att packa, jag var färdig efter bara 20 minuter Sedan gick jag in på min Twitter för att lite vad det fanns där! och WOW vad månag followers jag hade! ;O jag tweetade " Wow 99,6564 followers! #THANKSYOU!♥" Sendan tittade jag vad justin hade skrivit på twitter " Really nice consert with amazing fans! #ILoveMyFans and #MYGirlfriend♥♥" Aww va guligt! Nu hade jag blivit jätte trött fast klockan bara var 11 på natten men jag skulle jo vakna klockan 8 och sen åka bil till flygplatsen så då skulle kolckan säkert bli 9 så det var någ bäst att sova..

Jag somnade jätte snabbt och vaknade igen av att mamma kom in i mitt rum på morgonen

- Gumman vakna nu du vill jo inte missa planet?

OMFG VAD JAG LÄNGTAR TILLS ATT FÅ SE JUSTIN IGEN!! :D

- Nej värkligen inte sa jag och gick upp på en gång

- haha värst vad du var snabb på att vakna idag då det är jo inte så konstigt!

- Hahha nej då det är det inte utan jag vill bara träffa justin NU! svarade jag henne och tåg på mig mina kläder

- Aww men gumman jag vänntar på dig på undervåningen så länge skynda dig litte nu :) sa mamma

- jaa jag skyndar mig sa jag och nu tåg min laddere till min mobil som stoppade in den i väskan

sedan tåg jag mina resväskor och sprnag ner till mamma och pappa som vänntade på mig på undervåningen 

- Så klart vi kan börja åka nu!! sa jag :D

- Haha då åker vi sa pappa och gick in i bilen medans mamma stängde dörren

* en kvart senare *

- Hoppas du har det bra nu gumman ring oftare nu! :) skrek mamma när jag var på väg till flygplanet som precis hade kommit

- jaa då hej då kommer sakna er svarade jag henne och gick in i planet

Jag tåg upp min mobill fär att lyssna litte på musik och det blev faktis en av justins låtar Speaking in Tongues! wow han var jo bra på att rapa! :o 

Nu fick jag mina tankar igen av att Jasmin skulle förstöra igen! fan vad jag hatar henne! hon måste värkligen fatta att justin inte gillar henne utan han älskar mig nu! -.-

* 3 timmar senare *
Äntligen så var jag framme! och nu fick jag syn på Scooter och Pattie! :D

- Heeej pattie och Scooter! sa jag medans jag sprang fram till dom med alla väskor!

- Hejsan gumman sa Pattie och sedan så sa Scotter hej..

- Vart är justin då? jag vill se han nu! har saknat han så mycket! :D frågade jag Scooter och Pattie

- Justin är på en litten konsert han ska börja sjunga snart men just nu hällar han bara litte på fansen så vi måste skynda oss för att han ska kunna hälsa på dig med :) svarade Scooter mig

- Yess!! :D men då åker vi nu då? sa jag

- japp hoppa in i bilen då sa pattie

jag hoppade in i bilen och kom på att jag skulle ringa till Erika när jag hade lantat så jag gjorde de

- Ska bara ringa ett samtal till min bästa vän Erika sa jag till pattie

- Det är lungt ring du :) svarade hon mig

* Samral *

- Hej gumman jag har landat nu sa jag till Erika

- hejsan, men vad bra! hur gick resan?

- Den gick jo bra! :) så vad gör du? frågade jag henne

- inte så mycket tittar på film med Alexander :D

- aww va guligt men jag ska inte störa mer ha det så bra nu puss sa jag :*

- haha du stör inget men jaja puss puss :* svarade hon mig och la på 

* Samtalet avslutas *

- Så när är vi framme frågade jag Scocoter

- Nu är vi det! svarade han och stande bilen framör en jätteee stor arena!

- YEAAAH! längtar tills få se justin!! :D sa jag

- haha kom då sa Scooter och gick in i arenan 

Efter att vi hade gått massor med dörrar så var vi äntligen bakom scenen och nu fick jag syn på justin!! men jag kudne jo inte bara springa fram till han när alla fansen ser på så jag skickade en litten sms " Titta bakom dig sötnoss" som tur hörde justin mobilen och tittade bokom och då fick han syn på mig så han sprnag fram till mig och jag hoppade upp i hans famn!

- VAD JAG HAR SAKNAT DIG JUSTIN!! sa jag och pussade han på munnen som alldrig för!

- SAKNAT DIG MED ! försökte justin säga eftersom att han var litte upptagen med att pussa mig..
- Älskar dig justin sa jag
- älskar dig med men hur kom du hitt? ;o frågade han mig

- haha Pattie och Scooter fixade så att jag skulle komma litte tigare

- :D ♥

- Justin konserten börjar du får hångla sen hörde man Scotter säga

ohh fy fan jag hade glömt att alla andra var där hahah

- ja jag kommer haha svarade justin

- Och Gabriella ja då vi hånglar sen med sa justin sedan till mig innan han sprnag iväg

- haha klart ;) svarade jag honom och gav hen en litten snabb puss och sedan sprang han in och började sjunga one time 

" 16 minueter senare ( justins persektiv) "

Jag är så jä**vligt glad att Gabriella kunde komma nu! jag hade saknat henne så mycket! jag började sjunga one time sedan sjöng jag Never say Never och nu skulle jag sjunga One Less Loenly Girl 

undrar vem tjejen kommer att bli nu då.. jag började sjunga och nu kom Gabriella upp på scenen yess mamma hade någ fixakt det :D
Publiken börja skrika högre och högre nu och jag flörade litte mer än vad jag brukade göra och efter att jag sjungde klart så var jag bara tvungen att kyssa henne hon var fööör fin! :) ♥

Efter att konserten var slut så gick jag direkt till Gabriella

- Justin du är jo så bra på att sjunga!! sa Gabriella

- och du är så bra på att pussas :) svarade jag henne

- haha detsamma :) sa hon

- Vi sticker direkt till hotelet du får sova med mig och vi åker själv i min bill för ja du vet Jasmin -.- sa jag till Gabriella

- Haha okej :) sa hon och nu följde med mig till där jag skulle byta om till mina vanliga kläder 

- justiin sluta vara så het din mage dödar mig! sa hon till mig när jag hade tagit av mig min tröja

- hahah okej då.. sa jag och tåg på mig min tröja och sedan mina andra byxor

- kom så åker vi nu då sa jag och hoppade in i min bill


- Jag kommer sa hon och hoppade in i bilen brevid mig

Jasmin hade stirrat på mig ganske länge nu hon var faktis läskig när hon stirrade så på folk.. 

* 9 minuter senare *

- Dags att hoppa upp gumman för vi är framme nu :D sa jag och öppnade bil dörren till henne

- okej sa hon och tåg tag i min hand 
Vi gick i hand tillsammas till vårt hotell rum men först sa vi hej då till dom andra, jasmin tittade på Gabriella med en mörda blick jag hade bara lust att slå henne men det kunde jag inte göra..

- Justin kan vi gå in nu? frågade Gabriella mig

- japp sa jag och gick in 

vi gick in i vårt rum och när vi hade tagit av oss våra utekläder var jag bara tvungen jag bärde upp henne till sängen och börja strula med henne gassh vad sexyg hon var! jag tåg av mig min tröja och sedan mina byxor nu var jag bara i kalsonger och Gabriella i bara undekläder jag hade bara lust att göra det nu men jag kysste henne som alldrig för och nu smekte jag hennes bröst ( litte biebergasm kommer nu som några av er önska) Gabriella smekte mig på magen och kysste mig med som alldrig innan sedan så runkade Gabriella mig...

* Gabriellas persektiv *

Justin började ta av sig sina kläder och sedan mina han började nu smeka mina bröst och jag runkade av honom jag hade alldrig gjort detta för men nu gjorde jag de med den jag älskade mest! justin slutade för att han letade efter något och ja det var en kondom, justin satte på sig den och körde in den .... båda stönade högt och det blev högre och högre nu...

* En timme senare *

Båda var helt slut efter de som hade hänt!

- Jag älskar dig Gabriella! sa justin

- jag älskar dig med! sa jag

- tack för denna undebara kvällen sa justin och kysste mig på munen en sissta gång

- Detsamma justin sa jag och också gav hen en litten sista kyss på munen innan vi båda somnade..

* Jasmins persektiv *

ushh vad äckligt jag hörde precis ALLT jag både jo precis dörren brevid! :P blää hur knan han göra de med henne hon som är så ful det borde vara jag inte hon! efter några minuter så var bädta tysta dom hade någ somnat och nu somande jag med...
Nästa dag :
* Justins persektiv *
Jag vakande helt svetigt av att någon vaknade mig och det var mamma! :O

- MAMMA GÅ UT FRÅN RUMMET DU SER VÄLL ATT VI ÄR HALVNAKNA! :O skrek jag'

- Förlåt men jag kom i i rummet för att ingen av er öppnade rummet så jag gick in för att säga att din konsert börjar om 30 minuter justin så skynda dig nu! sa mamma och gick ut 

- oh my bieber! Justin din mamma såg mig myss halvnaken!! :O skrek Gabriella

- Älskling da du nyss " oh my bieber" ? :D HAHAH

- hmm ja men tro inte att jag är en Belieber nu för det är jag inte utan jag har hört Erika säga det flera gånger nu så det är därför! svarade hon mig

- älskling jag har känt dig ganska länge nu så jag känner dig och då vet jag när du ljuger så säg sanningen nu annars så ska du få se! 

- Hahah nej nej jag ljuger inte

- jasså skyll dig själv sa jag och börja kyckla (stavning) henne

- HAHAHAHAHAHAHAAHA justin sluta snälla sluta HAHAHHAA

- Nej det det tänker jag värkligen inte göra tills du berättar sanningen

- HAHAHHAHAAHAHAHA SLUTA NU JAG BERÄTTAR SANNINGEN!

-YES! berätta nu är du en Belieber? frågade jag henne

- Hahah justin ja det är jag men kom ihåg du ska få en hämd hahaha :P 

- YEAAH BIEBER FEVER! :D sa jag till henne

- Hahah justin ta på dig nu så vi inte kommer försent till konserten ;D ♥ sa hon och gav mig en kyss :*

- Hmm okej men en till puss kan jag väll få ? snälla... sa jag till Gabriella

- haha okej sa hon och gav mig en kyss men snart bev det över till hångel...

- Justin sluta nu vi får inte komma försent.. sa hon efter en stund

- Okej du har rätt men du är jo bara för snygg :* sa jag och gav henne en litten snabb puss 

- haha awwiiiee detsamma sötnoss :*

- okej men allvar nu måste vi skynda oss sa jag och gav henne en litten kyss

* 10 minuter senare *
Jag och Gabriella skyndade oss till arenan dör konsrten skulle vara scooter och dom andra hade redan åkt så det var bäst att skynda sin in nu

- Gabriella skynda dig nu gumman alla andra vänntar på oss

- ja jag kommer svarade gabriella och sprng in före mig

- hallå jag menade inte så snabbt haha sa jag och sprang efter henne in

- Yoo Justin skynda dig in nu och byt om till dina scen kläder konserten börjar redan om 20 minuter! sa Scotter när vi var bakon scenen

- Ja jag skyndar mig skrek jag tillbaka och drog med Gabriella in i mitt rum ( asså hans rum på arenan xd)

- ohh my bieber din mage dödar mig justin! sa Gabriella när jag tog av min tröja

- ohh gassh jag måste täcka över magen då jag vill jo inte att du ska dö! sa jag 

- hahahah justin jag menar inte så

- jasså hur då? menar du så svarade jag henne och kysste henne och snart blev det över till " hångel"
- ja precis så menar jag svarade Gabriella mig och kysste mig :*

- Hur snygg är du äntligen ? :* frågade jag henne medans jag smekte hennes bröst

- inte lika snygg som dig svarade hon mig och kända litte mellan benen men hon slutade nästan direkt

- varför sluta du? ;o frågade jag henne

- haha vilde bara retas litte sa hon och började igen

Nu började jag små stöna och började bli helt vild så jag började kyssa Gabriella överallt

* Gabriellas persektiv *

Jag och justin hånglade helt vilt i hans rum i arenan och jag såg att han fick stånd justin började små stöna och började bli helt vild så han kysste mig precis överallt och et gjorde så att jag också började små stöna...

- justin jag tycker vi ska sluta nu vi kan göra det igen sen på kvällen för att din konsert börjar snart sa jag och knäppte mina byxor..

- ja du har rätt sa justin och fårtsatte att klä på sig
* Knack Knack * ( någon knackar på dörren )

- Hej mamma sa justin när han öppnade dörren

- hej gubben varför tar det så lång tid? :/ frågade pattie

- ehmm jag vet inte varför?

- för att konserten börjar NU så spring upp nu 

- ahh förlåt sa justin och sprang upp till scenen och började sjunga favorite girl..

Justin tittade på mig nästan hella tiden när han sjöng alla kärleks låtar och jasmin tittade på mig med en mörda blick och jaa hon var faktis läskig när hon tittade så på mig så jag gick till kenne och snackade med han litte han var så snäll mott mig och rolig :)

- Gabriella du måste veta att justin värkligen älskar dig jag har ALLDRIG sett han le så som nu sa kenny

- aww kenny :) ja jag vet att han älskar mig och jag älskar honom jätte mycket också 

Jasmin tittade fortfarande på mig med en mörda blick jag märkte att hon hade nått å gång och ja tyvär hade hon de hon skulle sjunga Overboard med justin nu och hon gick raka vägen till justin för att kyssa han framör ALLA beliebers som var där men justin puttade bort henne snabbt och sprnag raka vägen till mig

- Gabriella du såg eller hur? det var inte jag utan det var hon som bara kom fram till mig snälla förlåt mig snälla snälla jag älskar dig mest inte henne sa justin men jag avbröt honom

- shh, justin jag vet älskling men nu ska hon se jag orkar fan inte mer sa jag och gick fram till jasmin som var på andra sidan bakom scenen
jag hörde att justin sprang efter mig men jag bryde mig inte utan jag bara gav henne en stor lavet och sedan boxade henne i magen precis brevid allihop och pattie var tyvär där också..

- Men Gabriella varför gjorde du så för?!! frågade pattie litte argt men jag han inte svara för det var justin som svarade henne

- Mamma skrik inte så på Gabriella för att hon har rätt att göra så mott jasmin nu för att hon kom bara fram till mig på scenen och kysste mig framför allihopa! och sen har hon försökt förstöra mellan mig och Gabriella HELLA TIDEN!! sa justin till pattie och kramade mig

- Men så kan du jo inte göra jasmin!! sa pattie och tittade jätte argt på henne

- Jag har absolut inte försökt förstöra mellan dig och Gabriella justin!! sa Jasmin till justin

- MEN HERREGUD JASMIN TROR DU VÄRKLIGEN ATT JAG OCH GABRIELLA ÄR SÅ DUMMA?! -.- OCH VARFÖR KOM DU FRAM TILL MIG OCH KYSSTE MIG DÅ?! skrek justin på jasmin

- Justin gubben det räker jag skickar henne hem redan idag för jag har själv märkt att hon försöker göra det men nu får det räka sa Pattie och kallade på kenny för att köra henne till flygplatsen

- Du Gabriella fresten... Du är riktigt ful och borde inte vara tillsammas med justin sa hon men jag svarade inte henne utan bara räkte " Fuck you" fingret åt henne..

- Mamma tack så mycket! sa justin och kramade pattie

- lungt men hur ska vi nu göra med Overboard du måste jo sjunga den med någon?

- haha jag vet vem som kan sjunga den med mig sa justin och kollade på mig

- Justin tänk inte ens på tanken! sa jag till honom

- jo snälla du sjunger jo jätte bra jag har hört dig sjunga i bilen och du har grymt fin röst! ♥ sa justin

- nej det har jag inte :P svarade jag honom

- Jo då gumman jag har också hörst dig sjunga i bilen och du har jätte fin röst du och justin kommmer värkligen låta jätte fina tillsammas snälla gör det? frågade pattie

- Aww tack pattie men nej jag tror inte jag klarar de...

- Snälla snälla gör de Gabriella för min skull sa justin och gjorde sin söta min! gassh vad söt!

- ohh justin okej då!

- YEESS!! skrek justin och pattie

- ahahah :PP 

Jag och justin började sjunga Overboard och justin stafsade mycket på mig men det gjorde inte så mycket... varje gång justin tafsade skrek publiken högre och högre

- KISS HER JUSTIN!! skrek publiken och ja justin kysste mig

* 2 timme senare *
- DU VAR JO GRYM PÅ ATT SJUNGA!! sa justin när konserten var slut

- haha tackar och detsamma btw du är jo grym på att tafsa när ALLA ser på ahaha :P

- ähh tack men jag var jo tvungen du var jo föör snygg! ;D sa justin

- hahah awwiee sa jag och gav han en litten kyss :*

- Så vad ska vi hitta på nu då?

- hmm jag vill gå och dusha innan vi gör något hahah 

- samma sak här jag är jo jätte svetig från i går kväll och konserten jag tror vi stickar in till hotelet och dushar! ;)

- ja samma sak här haha sa jag och följde med honom till bilen

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0