How i meet my BF - part 33

Justin körde hem och på vägen hem snackade vi om konserten.

- Gabriela, detta var den roligaste konserten jag vatt på! Du sjöng skit bra!

- Tack Justin jag hade riktigt kul:) 
“If yo really wan’t more” (det ringde ;p)

- Gabbi.

- Ja hej Gabriella, det är Universel Music skvibolaget, har du tid en stund?

- Eehh ja:)

- Bra, vi hörde dig just sjunga Overboard med Justin Bieber, din kille. Och vi vill erbjuda dig ett jobb som popstjärna.

- Jag vet inte riktigt, jag gjorde ju bara detta för Justins skull liksom.

- Men kan du inte fundera på det så ringer vi tillbaka till dig imorgon.

- Okej.

- Bra, hejdå

- Hejdå.
*Lägger på*

- Vem var det? frågade Justin mig.

- Det var ett skivbolag, de vill erbjuda mig ett jobb som popstjärna. o.O

- VA!? Ofta o.O du måste verkligen ta det ! skit coolt!

- Nej jag vet inte, det var ju bara för dig jag gjorde det.

- Men trivdes du på scenen?

- Ja jag hade skit kul!:D

- Men ta jobbet då da? det är ju en självklarhet då.

- Jag ska fundera på det tills imorgon.

- Okej då –.-


När vi var tillbaka på hotellet var vi tvugna att börja packa ihopa våra saker igen för vi skulle byta hotell imorgon.
Men först skulle vi duscha (stavningen? xd)

- Justin ska du eller jag duscha först?

- Samtidigt,!:D

- Okej jag dushar först då.
Jag så att Justin gjorde den lessna hundvalpsblicken.
Och jag skyndade mig in och låste in mig på toan.

- Varför vill du inte dusha med mig?:d frågade Justin på ett roligt sätt

- För att jag vill dusha själv xd

- Tönt!:D

- hahahahaha tönt? xd NOOB xd

- Är jag en snygg Noob?:)

- Ofc! Du är den snyggaste Nooben i hela världen;)

- Okej då tar jag det som en komplimang;)

- Hahaha:p är jag en snygg tönt dohh?;) 

- ohh ja! Och när du kommer ut ska du få lite stryik;)

- Varför:p?

- För att jag inte fick dusha med dig ;p

Jag tog handduken om mig och sprang ut i rummet men Justin hann få tag i mig.

- Ahh nej Justin xd!

Justin och jag brottades lite och jag hade bara en handduk om mig men vi hade skit kul.

- Nej Justin nu måste du Dusha!:D

- Du vet vad jag vill ha för att jag ska flytta mig;)

Jag kysste Justin men det gick mer över till hångel,

- Justin akta dig nu jag behöver ta på mig sa jag och gav han en snabb puss.

- okej . . .

Medans Justin gick in i Dushen så tog jag på mig.

*Justin mobil ringer*

Jag svarade eftersom att Justin var i dushen.

- Gabriella på Justins mobil:)

- Hej det är Jessica från en radio station, kan vi få prata med Justin?

- Nej han kan tyvärr inte nu

- Okej men kan du fråga han om han vill komma på en radio intervju imorgon hos P9?:)

- det fixar jag, vilken tid?:)

- klockan nio på morgonen.

- Okej

*lägger på*

- Justin du ska på radio intervju imorgon klockan nio.

- ehh jaha:p 

- Så skynda dig nu vi måste sova;) 

så gick jag och Justin och la oss.

Jag vaknade igen av att mitt alarm ringde klockan åtta, vi fixade oss och gjorde oss ordning och tog våra väskor, checkade ut på hotellet och körde till radio stationen.
Medans Justin blev inervjuvad så ringde skivbolaget mig igen.

- Tja Gabbi, har du tänkt klart?

- Ja, det har jag. Jag tänker testa en gång och om jag trivs fortsätter jag ;) :)

- Bra! :D

- Okej men jag måste verkligen gå nu :p

- Okej hejdå

*la på*

*Justins perspektiv*

- Okej vi börjar sända om tre två ett, sa radio kvinnan

- Hejsan och välkommna tillbaka till P9! Just nu sitter vi här med ingen mindre än JUSTIN BIBER! :D

- "ey whats up guyz?"

- Så justin! du sjöng duett med din flickvänn igår ! berätta hur kändes det?

- Det var underbart! Jag hade inte kunat sjunga det med någon bättre!

- Justin vi har fått in lite tittarfrågar som vi tänkte du skulle svara på.

- Okej, kul :)

- den första frågan är : din högsta dröm är ju att bli ihop med ett fan, är det de fortfarande?

- jag är faktiskt ihop med ett fan nu så :) för jag och Gabbi träffades på en av mina konserter, så ;)

- OJ!? hur kunde du bli kär i ett fan bara så?

- Mina fans är så heta så jag blir kär varje dag ;)

- Det ryktas om att du och Gabbi ska göra en låt tillsammans är det sant?

- gör det? :p det har jag inte hört xd men visst det hade vatt kul men jag tror inte vi kommer att göra det.

- Om du skulle få önska dig en sak just nu vad hade det vatt?

- Att gabbi hade suttit i mitt knä nu :)

"Gabriellas perspektiv"
Jag satt i bilen och lyssnade på vad Justin sa och kunde inte motstå från att gå in i radiostationen och göra Justins dröm sann. Jag gick ut ur bilen och in i det rummet där Justin spealde in och satte mig i hans knä.

- Nämmen här kommer hon ju! :D sa radio kvinnan

- Hey sweety ! ;* sa Justin och pussade mig och blev jätte glad när jag satte mig i hans knä :) 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0