How i meet my BF - part 34

Jag kunde tyvärr inte svara han för då störde jag i intervjun.

- justin vi har fått några telefonsamtal nu och tänkte ta ett.

- Okej! :D

*telefon samtal*

- HEJ JUSTIN!!

- Heyy! 

- Jag undrar hur man botar Bieber fever!

- Hahahahaha xd du måste nog ringa DR. Bieber då ;)

- Men jag har hört att han bara gör det värre . . .

- Men då är Bieber fever en sjukdom som man inte kan bota . . .

- Okej ;)

*klick*

- OKEJ! Det var Justin Bieber allesammans! :D

- Bye guys ;)

Jag och Justin gick ut från radiostationen hand i hand till hans bil! :)

- Tack för att du gjorde min dröm sann ;)

- så lite så :), men Justin 

- aa

- Jag har tackat ja nu till att testa vara "popstjärna"

- VA!? är du seriös o.O shit vad coolt! :D

- hihi ;)

Jag och Justin satt i bilen i ungefär i 1H&30 min.
Vi skulle checka in på ett nytt rum,

- Hej ! kan vi checka in !? skrek Justin när vi kom in.

- Justin du behöver inte skrika ;p

- Förlåt då ;)

- Omg! är du Justin Bieber?!

- ja, jag tror det. 

- Min dotter ska på din konert ikväll! Hon ser verkligen fram emot det! Att både träffa dig och jasmine Vill... hon i reseptionen hann inte säga mera.

- Jasmine ska inte hit.

- VA? varför inte?

- Personliga själ (stvaningen? xd)

- oj okej . . . 

- Kan vi checka in nu? s a jag jag började bli riktigt trött.

- Ja självklart! sa tjejen i reseptionen

Jag och Justin checkade in sen gick vi till vårt rum.

- Gud! jag är as trött!sa jag

- Vi måste till konerten om en timme, så du kanske ska byta om (jag hade mjukisbyxor och sånt ;p)

- Jaja, okej då . . .

Jag bytte om till lite finare kläder, Justin fick byta om på plats.

- Gabbi, vet du hur snygg du är.?

Jag började råna, och flinade till lite

- jag älskar ditt leénde (a) sa Justin till mig

- Jag älskar hela dig!! svarade jag han och hoppade på han! :)

- Ja, det göra jag det också ;)

Vi börajde kyssa varandra och sen kom vi på att vi var tvugna att köra.

- OJ GABBI! VI MÅSTE KÖRA! xd

- oj oj :p

Vi sprang ut från hotellet genom alla papparazziz, och till Justins bil. 

-Justin kör in så fort :p

- tänk så kommer jag försent till min egen konsert.

- nej det gör du inte, Justin sakta ner.

- Du vet väl om att du ska sjunga overboard igen? :p

- va!? nej det vet jag inte.

- du måste sjunga det resten av turnén 

- måste jag?

- Men du är ju fett bra! :D 

- Men okej då, men jag gör det bara för din skull ;)

- ja okej ;) eller för OSS :)

- ja,

nu var vi framme vi konerten. Justin ringde Kenny och bad han att komma och möta oss.

"Justins perspektiv"

- yoo Kenny kan du komma och hämta mig och Gabbi?

- ofc! men vi måste gå om fansen som väntar utanför när vi ska gå in.

- VA!? varför de!?

"Gabriellas Perspektiv"

Jag hörde på Justins röst att något inte var rätt.

TÄNK SÅ VAR DET ATT JASMINE SKULLE KOMMA TILLBAKA!
Jag började få lite småpanik, men jag gick och hoppades på att allt skulle gå bra ;)

- Gabbi.

- Ja?

- Kenny tar dig först sen får du gå in med han och förbereda dig, för du kan inte gå in samtidigt som mig.

- Varför inte?

- För vi ska gå genom fansen och om du går samtidigt som mig kanske du inte hinner att bli klar.

- Emm okej. Så först kommer Kenny och går in med mig sen går han ut igen och hämtar dig.

- Ja typ :p Kolla nu kommer Kenny :)

- Okej hejdå Justin ses sen! :) sa jag och pussade han.

Dirrekt när jag&Kenny hade lämnat bilen fick jag ett meddelande från Justin 
" saknar dig redan!"

jag svarade han 
" saknar dig med ;) 
vi får skynda oss lite då ;)"

när jag gick där genom alla skirkande fans, så var det en femårgi flicka som frågade mig 

- Gabriella.

- Ja :)

- Får jag ta ett foto med dig :)?

Jag blev chockad men samtidigt glad :) Jag kollade på Kenny och han log mot mig.

- Ja självklart! :)

Jag lyfte upp den lilla flickan och så tog hennes mamma ett foto på oss två.

- Tack så mycket :) du borde veta att jag är ett större fan av dig än Justin :)

Jag började skratta och sa Hejdå till flickan.
Hon vinkade till mig :)

Jag rinde dirrekt till JUstin.

- Hej Justin! du anar inte vad som hänt! :D

- nej vad? :D

- En liten flicka ville ta ett foto med mig :)

- Va :p gjorde du det? ;)

- Ja självklart! :) 

- Okej Coolt ;)

- ja de var de ;p men vi ses snart :)

- ja det gör vi :) är du inne nu? :) 

- Jupp Kenny är på väg till dig :)
"Justins perspektiv"

Jag gjorde mig redo för att gå igenom alla mina fans och fota med några andra fans.

*knack knack på bilrutan;p*

det var Kenny som knackade :p

- Justin vi måste skynda oss det blir bara fler o fler 

- okej!

Jag och Kenny sprang ut från bilen och försökte ta oss igenom kön så snabt som möjligt, ibörjan gick det ganska snabbt sen var det någon som såg mig och skrek " AAAAAA OMB! JUSTIN BIEBER ÄR JU DÄR OCH JAG MISSAR HAN!!!!"

Då kollade såklart alla bak på mig och många sprang fram till mig. 

- Kenny säg till de att jag inte har tid. viskade jag till Kenny.

- OKEJ ALLIHOPA! Justin har tyvärr inte tid har är väldigt stressad. skrek Kenny till de

- I'm sorry!

Alla fansen började skrika ännu mer men vi sprang in och jag hade bara tagit några foto, jag tror det var rekord ;)

- Okej JUstin du måste göra vid dig nu för du ska upp på scenen om en kvart! sa Kenny till mig

- Okej! Men har du sätt Gabbi?

- Nej.

Undra var hon är, tänka så har det hänt något.
Jag borde kanske smsa hon.

" Var är du ? saknar ju dig ;)"

svar;
" Jag kommer när det är overboard :)"

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0