How i meet my BF - part 35

Jag började bli orolig det lät verkligen inte som Gabriela ;3

*Gabbis perspektiv*

Jag vill inte att Justin ska se mig innan jag går ut :p Jag ska se om han tappar hackan när jag bytt om till snyggare kläder och fixat håret och blivit sminkad :)

När Justin skulle gå ut på scenen så han inte glad ut så jag bestämde mig för att hoppa fram till han.

- JUSTIN! skrek jag och sprang till han och Kysste han.

han tappade verkligen hakan ;)

- Gud! vad snygg du är!!

- Du me:) jag kunde inte hålla mig och jag var tvungen att säga lycka till. :)
Lycka till, vi ses sen :)

- Tack detsamma

- Justin du har inte tid för gullande gå ut på scenen nu!

- Okej! skrek Justin och gav mig en snabb puss.

-ha det så kul! :) Justin hann inte svara alla fansen skrek och jag skrek ned fast inte samma sak ;p jag skrek mera "I love u!" innan han gick ut.

efter 20 minuter konsert var det äntligen min tur! :D

- Gabbi gör dig redo!

- JA! :D

Jag gjorde mig redo för allting och sedan skulle jag gå ut! jag var skitnervös innan jag skulle gå ut.

Overboard började spelas och jag gick ut.

Alla började skrika och var helt galna. Jag såg i Justins ögon att nåågot inte var rätt ännu . . .
När inte Justin trivdes trivdes inte jag. 

När vi börjae sjunga tillsammans så blev Justins röst darrigare och darrigare. 

I slutet av sången så bröt Justin ihop och sprang och kramade mig. 

- I love you Gabbi. sa han till mig

- Älskar dig med Justin :) men vad är det med dig?

- Kan tyvärr inte ta det nu .. . vi tar det sen.

När Justin gick av scenen började han gråta dirrekt, jag sprang och kramade han och frågade vad det var. 

- Vad är det Justin?

- Jag är ledsen gabbi, men jag och Jasmine smsade lite innan . . .

- OM VAD! jag blev skit arg dirrekt

- dig :'(

- har du snackat skit om mig bakom min rygg?

- något åt den vägen ja . . .

Jag blev så arg på Justin så jag bitch släpade han dirrekt. 

- HUR KUNDE DU JUSTIN!? ärdet kul och snacka skit om din tjej så?
jag sa det till han och jag sprang iväg.

- Hey hey hey! vart ska du? frågade Patti mig när jag försökte springa ut.

- varsomhelst men ut här ifrån!

Jag sprang och sprang, så långt jag kunde. Jag sket i alla fotografer/papparazziz

Jag sprang till hotellet och tog mina saker och lämnade min nyckel till reseptionen.

"Justins perspektiv"

Vad har jag gjort jag är ju helt dum i huvudet! Jag vet om att jag aldrig kommer få någon bättre.

Jag bestämde mig för att springa efter hon. 

- omg var e hon?!

Jag sprang upp till hotellet och till vårt rum.

- fuck! hennes saker är ju borta!!!!

- jag måste ringa henne.

" hejsan, du har kommit till Gabbis telefon :) lämna ett meddelande så ringer jag upp dig :)"

- Hej Gabbi, sa jag gråtandes.
Jag förstår om du inte vill snacka med mig. Men jag måste prata med dig, snälla du älskling ring upp mig igen, jag älskar dig mer än något annat! snälla! jag behöver dig!

jag började känna mig trött och jag gick och la mig men jag hade svårt att sova. Med andra ord, det gick inte. . .

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0