How i meet my BF - part 36

"Gabbis perspektiv"

Jag såg att Justin hade ringt, men jag ahde verkligen inte lust att snacka efter det han hade gjort. Seriöst, snacka skit om ens flickvän gör man bara inte! 
Jag tog ett djuptandetag och betsämde mig för att gå tillbaka tillhotellet eftersom att jag inte kände för att springa runt och gömma mig som en barnunge,

Jag gick till hotellet och knackade på dörren, jag hörde att stegen kom och Justin kom närmre o närmre.
Dörren öppnades.

- Gabbi tagolov att du är odskad !

- Rör mig inte! jag kom hit för att jag inte vill springa runt som en liten flicka och jag måste sova!

- Snälla kan vi inte prata om det!

- Justin, jag blir inte bara arg över att du snackade om mig bakom min rygg! 

- Nähä, vad är det mera då?


- Att du lovade att inte göra något dumt! 

- Jag är riktigt ledsen Gabbi! vad mera begär du av mig? om jag lovar att inte göra om det?!

- det var ju det du precis gjorde!

Jag kände riktigt hur jag började skrika åt Justin, jag skrek så mycket åt honom att jag inte ens kommer ihåg vad jag sa! jag var helt sjukt arg! :@


- IDI...!

jag hann inte söga/skrika mera förrän Justin kom fram och Kysste mig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0